Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 200 ggr
Sugar Mist
0

Onsdag 28/5

Vad har ni gjort idag?

-

Jetaime
0

Haft en väldigt tuff dag idag. Eller känslomässigt tuff pga. något som hände igår när vi var och tränade på klubben. (inga hundar inblandade och inget bråk, men känner att det är inte riktigt min historia att berätta, än. Även om jag var där, mitt uppe i allting.) Så det har inte blivit så mycket gjort. Är förvånad över hur jag ens lyckades ta mig till jobb imorse.

Vi var precis ute och cyklade/drog nu för en stund sen.

LekGott
0

Jobbat 6:30-15:00. Hem hämta mamma, iväg till GG's för att köpa ben och så hittade vi ett kyltäcke som satt hyfsat bra på honom. Körde mamma till Frölunda torg och vi passivitetstränade utanför Donken. Nu sover lillen och jag är uttråkad som in i …. Haha

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Sugar Mist
0

Vi har också passivitetstränat idag, först vid saltholmen sen utanför lidl på backaplan. Var även inne på huveröds en sväng och köpte sele, foder och ben. Flynn har ätit så nu ska vi dra ut en sväng och titta till korna som går här nere, underbart att dom äntligen kommit

-

Jetaime
0

#2 Blev det hurtta?

LekGott
0

#4 jajamen! Hoppas de räcker och att de håller några timmar iaf. :)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

LinDajSon
0

Kört lite lydnad, vallat lite. Fin dag!

emeliagranstrom
0

På förmiddagen var jag barnvakt åt mina söta tremeningar, Lukas har fått va i hundgårn medans för Elsa tål inte hundar.. (Stackarn som inte tål hundar!!)

Har klippt Lukas klor idag och filat dem, har märkt att hans klor ofta flisar upp sig då jag inte filar dem efter jag klippt, nån fler som har de problemet?

Och ikväll har vi varit på första kurstillfället på hundmassage och stretching kursen!! Mycket givande och intressant!