Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 199 ggr
Jetaime
0

God förmiddag 3/6 -14!

God morgon eller förmiddag på er! :)
Vad händer hos idag?

Jetaime
0

Jag lyckades komma upp i rätt okej idag idag så har varit och duschat och sen tog jag och lillan en promenad (invigningstur!) med klövjeväskan. Det är bara en sån billig väska med rätt dålig passform, så vi kör ingen direkt vikt utan det är mest att hon ska få göra något annorlunda :) Och dessutom passade vi på att träna lite på att gå fint i koppel !

Ska snart iväg till jobb och lillan har hemmadag med min mamma.. Sen blir det ev. Agility ikväll!

LekGott
0

Lyckades försova mig till jobbet men kom ändå i tid utan frukost o med två olika strumpor, en stressad hund o glömd mat… Uch säger jag bara! Nu har jag lunch på jobbet o sitter o gosar med lego innan de e dags att jobba igen. Efter jobbet blir de bara hem o lämna lego, byta kläder o sen iväg till en kompis som tar studenten. Tråkig dsg för hunden men imorgon börjar agilitykurseb vilket ska bli väldigt skoj :)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

[Neoverona]
0

Åkte in till stan med Diablo för miljöträning, lämnade sedan honom på trimmet. Han var så lugn och trygg där så blev att lämna honom :) Vilken kaka han hade som päls! Väntar på bussen hem och hoppas att dom ringer lägligt till nästa buss till stan åker ;) Han blev jätte liten och söt, blir mycket bad för honom i sommar OCH träning. Nu ser man ju allting ;) kommer ta några timmar enligt dom :)

LinDajSon
0

Vaccinerat lillan, veterinären tyckte att hon behövde gödas upp. I princip alla aussies jag träffar är överviktiga, mina är det inte. Men de är definitivt inte undernärda heller. :P

emeliagranstrom
0

Jobbat idag och när jag kom hem så sprang Lukas å hämta en filt så då började vi med ett nytt trick (bädda). Gick dock inte så bra för skurhinken va lite ivägen.. haha.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10203111774007589&l=6334843480444612500

Ikväll ska vi på brukshundklubben i Lycksele å kanske få hjälp med lite kommenderingsträning!