OT- Måste de matcha?
Hur är ni när de kommer till att matcha hundens utrustning i vardagen? Ni kanske tillomed matchar era kläder med hundens utrustning på ex tävlingar? Själv måste jag ha grejer som matchat… Har han läder halsband så måste han ha läderkoppel i samma färg. Som sist fick jag köpt halsband, koppel och sele i samma färg från hurtta. Blev dyrt men kan inte gå runt med grejer som inte matchar :p Nu idag köpte jag en kammoflagefärgad MR-sele o nu måste jag ha ett kammofärgat koppel o halsband… Hahaha
Må gott!!
Nathalie & Lego
Jag gillar hurtta, så har nästan bara hurttas hallon på alla lillans saker. Men ja, hon har sin färg… så allt ska i princip vara rosa eller svart och rosa.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Näpp. Här har han massa olika färger.
-
Skulle gärna vilja matcha lite mer, men har tyvärr ingen ordning… och många halsband är lite trasiga, koppel med. Tänker att det ändå är hunden och inte utrustningen som är viktigt. ;) Men sitter faktiskt just nu och letar ett halsband och matchande koppel till lillan, får se om jag lyckas hitta något inte alltför dyrt.
Köper inget som inte är i hundarnas färger! Diablo - orange och lila. Nox - turkost (och liiiiite grönt).
Halsbanden/selar bruka gå i rosa, sen föredrar jag läderkoppel (svarta). Tycker det är lätt att matcha läderkopplena till de mesta.
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet