Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 566 ggr
Jetaime
0

Måndag 9/6 -14!

God förmiddag! Då var det måndag igen… Hoppas ni haft en trevlig helg! Någon som gjort något speciellt i helgen? :) Och vad händer idag?

LekGott
0

Helgen har vart proppfull som vanligt, man hinner inte ens med o tänka o tiden bara försvinner. Kort summering av helgen: Fredag- middag hos pappa och jacuzzi Lördag- agilitytävling och efter de middag hos mina kusiner med släkten Sön- shopping och fika med vänner i stan Idag jobbar jag 6-15 sen blir de hem o vila en stund innan de e andra tillfället på agilitykursen :)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

[Neoverona]
0

Efter en inte så eventfull helg (bara panik), så är jag i skolan av vad jag trodde var min sista dag. Men dom hade sagt fel tid och dag för muntligt NP. Och fick här reda på att jag hade ett prov i morse. Som tur är så får jag göra ser nu. Kommunikation är rätt så bra att ha, hoppas dom lär sig det. Idag blir det agilityträning hemma i för inoff tävling på onsdags som jag hoppas kunna åka till. Badbaljan ska fram och Diablo ska få köra en avancerad rallybana. Förhoppningsvis blir det övningskörning också som det står på en lapp hemma, körkortet ska jag ha i handen i oktober!

Sugar Mist
0

Missade sista skoldagen och ikväll går jag ur grundskolan.. Känner mig lite för vuxen, vart tog tiden vägen? Vi drar upp till sjön en snabbis i eftermiddag, kör lite platsliggning på gården med Flynn, och för Pennys del blir det agilityträning, hon är så satans snabb.

-

Jetaime
0

I fredags var jag ledig från mitt ordinarie jobb, så jag jobbade på mitt andra jobb istället, där Zuki får vara med! Så himla underbart att få ha hunden med på jobb! Vi bla. cyklade, hoppade studsmatta och läste saga ;)

På lördagen var det agilityuppvisning på Smygedagarna (typ marknad..) och lillan busade mest, haha… sprang bort och tog platten heeelatiden, jäkla hund ;)

Och söndagen blev det kursavslutning på fortsättningskursen i agility… lite trist faktiskt, men vi kommer ju gå på smmarträningarna också.

Igår var det jobb som vanligt och vii hade mest vilodag förövrigt, men det blev en tur på rullorna ner till stranden så lillan fick bada :)

LinDajSon
2

#3 Går ut grundskolan och känner sig vuxen, ahhhh, nu fick du mig att känna mig som en pensionär eller i alla fall halvvägs till döden xD Jin har skurit sig i en tass, lillan får ta allt jobb med fåren (nåja, inte så mycket, bara hämta in dem från betet och hålla dem så jag kan kolla att de mår bra), i dag ska jag måla klart ett hundporträtt. Det var veckans "hunderi" tror jag…

Jetaime
2

#5 Jag tänkte precis samma sak när jag läste det! Haha ;)

Sugar Mist
0

#5 & #6 Hahahahaha xD För mig är det vuxet, för nu har jag avslutat den tråkigaste biten i livet och flyttar hemifrån till sensommaren :D

-