Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 201 ggr
Jetaime
0

Onsdag 18/6 -14!

Godmorgon ! :)

Hoppas ni haft en bra start på veckan! Händer det något speciellt hos er idag? :)

emeliagranstrom
0

Idag är det fullt upp, ska snart åka iväg till Nordmaling på sista lydnadskursen, när den är slut ska jag hem och sedan iväg på hundmassagekurs. Och som grädden på moset så är jag dyngförkyld och har nästan tappat rösten.. haha!

Jetaime
1

#1 Vad kul med hundmassagekurs! :D

Jetaime
0

För mig blir det jobb 11-17 som vanligt, och tanken är att vi ska på lite utflykt idag! Vi ska packa med oss picknick och åka iväg och "vandra" lite (dvs gå en slinga på några få km och sen fika, haha!).

När jag kommer hem så blir det nästan att packa och byta om och sticka direkt till klubben, för idag är det klubbtävling i agility. Har inte bestämt mig för om vi ska köra i Novis eller om vi ska ta Öppenklassen i agility och hopp… Ska fundera under dagen så bestämmer jag väl mig på plats! ;)

emeliagranstrom
0

#2 - Ja den är väldigt bra, både massage och stretching får vi lära oss. Väldigt givande å det märks på Lukas att han börjar röra sig bättre när jag fått massera honom några gånger, han va ganska stel i ryggen.

Jetaime
0

#4 Jag skulle också vilja gå och lära mig nått sånt! :)

emeliagranstrom
0
LekGott
0

Passivitetsträning vid Liseberg och dammen idag på lunchen sen efter jag slutat ska vi hem o vila innan de blir kurs ikv :) sista tillfället tyvärr… Jättetrist men men får leta fler kurser snart igen :)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

[Neoverona]
0

Gjorde klart en beställning på koppel som ska skickas iväg idag! Märker att efter att Nox tappade sitt sista bärnstenshalsband så kryllar han av fästingar, så har försökt hitta ett för bra pris. Hittade ett tillslut och hoppas att säljaren skickar det så fort som möjligt.

Hundarna har fått vara inne mycket idag, inte lite varmt ut. De har precis varit på en träningspromenad med viktmanchetter på frambenen. Får se vad resten av dagen bjuder på, ingen agilitytävling tyvärr..

LinDajSon
0

Hämtade hem Athos i dag, andra hunden in deras hus löper. Tog med Feng och Jin till hund klubben och körde lite lydnad samtidigt som det var agilitynybörjarcup på en av planerna, bra störning.

Jetaime
0

Vi körde öppenklass agility och hopp (inoff klubbtävling) och diskade oss i båda, men agilityloppet är jag riktigt nöjd med! Supersnyggt lopp, dock hittade hon på att man skulle ta en extra tunnel ;) Hopprundan var mest katastrof 😃