Hur ser sommaren ut?
Hur ser er sommar ut?
Är ni lediga nått, ska ni jobba hela sommaren, har ni några kurser inplanerade? Eller kanske läger, tävlingar och träningar? :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Ledig hela tråkiga sommaren, inget jobb oavsett hur många jag har sökt.. Vi satsar på klubbträning 2ggr/vecka. Har två rallytävlingar planerad och kanske en liten agilitytävling beror på om Nox kan fokusera på annat än marken. Ska även till Tvååkers utställning. En tråkig och seg sommar som vanligt!
Tävlar i juli, vallning. Blir såklart träning inför det med bara Jins tass blir helt bra. Inte så mycket kursande i år. Något litet kanske. :P
Ledig 4 veckor i sommar, av dessa har jag 5 tävlingar inbokade tror jag det blev.. ;) iallfall minst en per helg. och annars ska vi njuta av sommaren, träna hund, bada å bara ta de lugnt. å råga på allt så flyttar vi också, så rätt mycket ska hinnas med på 1 månad. :)
Tog studenten idag, på tisdag åker jag till min pojkvän i England i drygt 2 veckor. Börjar jobba i Juli, men har bara 4 veckors jobb hittills. På hundfronten så är ingenting planerat, förutom att vi ska ha en jättebra sommar!
Sabina
www.anibaz.blogg.se
I hundväg äre först rasspecial i juli, sen blir det iväg på kennelträff(Blue Alert) helgen efter, sedan blir det någon gång i juli kanske lite vallning(beroende på om jag hittar en kurs) och ett viltspårsprov om jag tar tag i att hitta en domare, efter det blir det antingen guldtackan eller en annan utställning(inte för hund dock!), sedan efter det blir det att packa en massa saker, köpa nödvändiga saker och sedan flytta i augusti!
-
Om en vecka åker jag ner mot Göteborg-området för att hälsa på pojkvännen! Finns planer på att åka till Universeum, Liseberg, Borås djurpark och ev en tripp till Åsa.
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Glömde att två (?) dagar efter jag kommit hem åker jag till Köpenhamn :)
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
#6 Ååååååsaaaa ;)
Jobb till om med första veckan i juli, utställningar, fjällen 2 veckor, 3st spelningar i byn, lydnadstävlingar, MH och HD/ED röntgen.
Jobbar till 6 juli, efter det blir sommaren fullspäckad av pluggning inför körkort i augusti, kennelträffar/träffa hundar samt eventuellt en kortare semester på Gotland. :)