Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 929 ggr
Sugar Mist
0

Helgen 28-29 Juni 2014

Vad händer hos er i helgen? :)

-

emeliagranstrom
0

Idag var det tänkt att vi skulle åka ner till Örnsköldsvik för att hälsa på Lukas kullbror Zmirnoff, men då hade Anna glömt att hon skulle bort så de blev inget me det. Istället ska vi vara hemma å träna lite freestyle.

Håller på att lära in ett nytt trix - han ska hoppa upp i luften då jag hoppar - Inga problem att lära in det då han jämnt är så glad å hoppar då jag hoppar, nu ska vi bara få ett kommando på det så att det går att göra på avstånd också.

Vi ska också fortsätta med avståndsträningen, han har väääldigt svårt för att utföra saker långt ifrån mig, oftast kommer han fram till mig å sen gör det jag ber om. 

Tar gärna emot tips på vad man kan göra för avståndsövningar. Just nu kör jag skick till en kon där han ska stanna.

Sugar Mist
0

Flynn har också problem med det, minns att Opsis had eproblem med det i början men sen i slutet kunde han stå flera meter bort och göra saker jag bad honom.. Inte en aning om hur jag bar mig åt för att lära honom det dock.. Vi ska förhoppningsvis till klubben senare idag, ska bli kul. Imorrn vet jag inte vad vi gör.

-

LinDajSon
0

Jobb för min del. Vallning i morgon hoppas jag. Skitväder just nu tyvärr. I veckan ska jag upp till mina hemtrakter en sväng, tar med mig Jin och Feng, lämnar husse hemma. Norrland kallar!!

emeliagranstrom
0

#3 vart i Norrland ska du? :)

EmmaVipEssi
0

Vi har idag debuterat i mästarklassen och som resultat blivit ett godkänt! :D

LinDajSon
0

#4 Sundsvall, Övik, Trehörningsjö, Nordmaling :)

emeliagranstrom
0

#6 Okej, ändå ganska nära mig då! :)

Jetaime
0

Igår blev det inte gjort så mycket för min del. Hade en vän som sov över mellan fredag till lördag med sin lilla jack russle, så det blev en del bus för deras del och Zuki hade ett jäkla bry att hålla reda på honom också som helatiden var överallt och ingenstans! :p Sen fick dom följa med när vi åkte och köpte glass!

Och idag blir det ut till dom med fåren en sväng, så får vi se vad som händer! :) Blir det inte allt för mycket för Zuki där så tror jag vi åker ner till klubben senare också och kör någon agilityövning.:)

AussieLeija
0

Jag är i Polen, Warszawa för att fira min bror som blir 30 år idag! Han lyckades samla ihop hela vår familj plus några släktingar och vänner som följde med, så vi är ett sällskap på 15 personer! Det har inte varit lätt att få bord när vi ska ut och äta men vi har lyckats :) Kom i fredags och idag är sista dagen för imorgon åker vi hem igen :)

neapeaw
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag va med texa på utställning idag :) BIR. HP. Och BIG 2 fick hon :)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
emeliagranstrom
0

#10 Grattis, fin hon är!! :)

Jetaime
0

#10 Grattis! Så fin hon blivit! :D

[Neoverona]
1

Var på rallytävling med Diablo idag, blev 78p, 6:e placering och RLD F :)

MelliPirelli
0

Igår var vi på klubben och sedan blev jag firad i förskott.

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Sugar Mist
0

Åkte till göteborg/mölndals bk först, upptäckte att dom hade rallytävling så begav mig till göteborgsavdelningen istället, helt tomt där. Skönt, första gången jag var där och kunde "bekanta" mig med området och fjanta runt med Flynn på plan. Fin klubb, lite ojämn plan bara, annars inte mycket att klaga på.

-

neapeaw
0

Tack så mycket! :)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com