Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettannonstorget
Läst 605 ggr
neapeaw
0

hundvakt göteborg?

Nu tänkte jag höra här om de finns någon som bör i göteborg eller iaf nära. Som skulle kunna tänka sig vara hundvakt en dag eller två under gothia veckan ? Det gäller min aussie texa som jag inte har hundvakt åt när vi ska på lisseberg, det gäller två dagar under veckan eventuellt tre. Jag ät väldigt noga vem de är hon ska vara hos och vill gärna redan nu ha kontakt då vi kan lära känna varandra lite. Du bör vara van vid denna typ av hund. Är ni intresserade så pma mig här. Texa är välidgt speciell att ha och man måste vara medveten om detta så de inte sker något oväntat. :)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
monstermash
0

Jag jobbar på Gothia cup och av erfarenhet från tidigare år hade jag tagit Liseberg mot helgen, då är det flest matcher. Lagen som inte kommit vidare till final börjar åka hemåt då också, och under helgen åker alla lag när finalerna är avslutade. Så det är åtminstone inte många lagmedlemmar på Liseberg då, men sedan kommer det förstås många andra turister under helgen istället… ;)

Hade jag inte jobbat hade jag gärna tagit Texa, men jobbar både morgon- och kvällspass.

neapeaw
1

Jag har hittat hundvakt! Tråden kan låsas!:)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
Inlägget är låst för nya kommentarer