Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettannonstorget
Läst 938 ggr
Fialialej
0

Hundpassning sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I augusti börjar jag plugga i göteborg och eftersom jag är bosatt i skövde blir det pendling och väldigt långa dagar. Jag och min sambo delar på hundansvaret så gott vi kan, men vissa dagar kommer det ev inte gå ihop med tider osv. Därför kikar vi nu runt lite efter någon som kan tänka sig att passa Alva någon eller ett par dagar i veckan under höstterminen. Fördel om du bor i skövde eller göteborg så att det kan bli smidig överlämning. Alva är snart tre år gammal, aussie/bc. Hon är en hund med mkt fart och fläkt, kräver någon som är konsekvent och TYDLIG i sina signaler. Snäll hund som tycker om att vara med men som också gillar att ligga i soffan och mysa. Jag ser gärna att den som vill passa henne kan tänka sig att gå kurs med henne nån gång i veckan och träna på egen hand. Hon är superfokusead och jätteduktig vad man än tränar på! Kanske kan passa den som skulle vilja ha egen hund att träna med men inte har tid/ekonomi för hela ansvaret just nu. Du behöver inte ha jättestor erfarenhet av hundträning bara intresset och viljan finns. Hör av er via pm för mer info. :)

"På natten är alla katter svarta"

Fialialej
0

Man behöver inte vara intresserad av att träna hund för att svara på annonsen! :)

LinDajSon
1

Skövde, jag bor i Tibro så då är vi ju grannar ;)

Fialialej
0

Nämen, vad gött! :)

Fialialej
0

Putteliputt! :)

Jetaime
0

Hur går det? Har ni hittat någon? :)

Fialialej
1

Nej inte än! Letar vidare och hoppas på det bästa. Verkar lösa sig med vänner och bekanta men vore skönt att ha nån som är med regelbundet istället för massa olika människor.