Ot - Tatueringar?
Har ni några djurrelaterade tatueringar? Eller har planer på att skaffa någon? Kanske idéer?
Lägg gärna upp bilder! (Även om dom inte är djurrelaterade)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
JAg har en svala på handleden, inte djurreliterat till mina egna djur men ett djur :) funderar på att göra en tass någon stans men inte bestämt var! :)
#2 Lägg gärna upp bild! :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag har 4st men ingen av dem som är djurrelaterade på något vis, tyvärr! Hehe =)
Må gott!!
Nathalie & Lego
Jag har planer på att tatuera in Pudelns tassavtryck och i själva tassavtrycket ska det vara en bild på henne. Samma sak med valpen. Placeringen ska vara under armvecket, en på varje arm :)
-
Jag har inga tatueringar längre, har dock haft. Tatuerade mig på fyllan under tårna, dels min dåvarande flickväns namn och en dåvarande bästa kompis namn. De försvann efter två veckor, min bästa kompis tatuerade däremot mitt namn på handflatan så det hade hon kvar i några månader, hon pratade om att fylla i det igen också.
Nästa gång blir det en stor döskalletatuering på armen tillsammans med demoner, samt en ond pingvin på smalbenet. Ska tatuera in en grej i nacken också men det motivet kan jag inte avslöja.
Har tre hjärtan som symboliserar pappa, mamma och min syster. Inga djurrelaterade eller planer på det ännu…
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
#5 Just nu har jag skrotat pudel-tassavtrycks-idén, utan jag kommer köra på Opsis tass och Flynns tass, en på vardera arm.
-