Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 798 ggr
emeliagranstrom
0

Hundföretagande Dingle

Jag vill utbilda mig inom hund och kikade först på Stora Segerstads "Företagare med hund" dock så missade jag anmälningstiden.. Hittade sen Dingles "hundföretagande" som även är en distanskurs på 20v, känns som att det passar mig bättre då jag helst inte lämnar norrland.. hehe. 

Är det någon här som gått på Dingle eller har någon bekant som gått där som vill berätta lite om skolan och utbildningen om ni nu gått den. Det står inte så mycket på hemsidan och jag vill veta mer.

Sugar Mist
0

Dingle är rätt Meh imo. Har gått där som elev i 2v och det var inte direkt något att hänga i granen direkt.

-

emeliagranstrom
0

meh imo? 

Vad var de du tyckte var dåligt? Fanns det något positivt? Eftersom detta är en distanskurs så kommer jag bara vara på skolan i typ 3 dagar till en början och sen nån dag då och då :)

OurOzzy
0

Känner ingen som gått just denna utbildning men bara hört positivt från själva skolan. Sen är det ju distans, så du har ju inte så ont av skolan om det skulle vara något att störa sig på. (:

www.josefinejjms.weebly.com - En blogg om våra hundäventyrSkämtar

Denna kommentar har tagits bort.
Summerdogs
0

Bästa skolan! Kan gärna svara på lite frågor. Går åk 2 på inriktning hund dock

Promenadmatte
0

Jag började på Dingle i mitten av augusti! Läser hund nu i åk 1 och jag tycker att skolan är bra!

Finns också om det behöver frågas något!

Bit inte när det räcker att morra.

emeliagranstrom
0

#5 #6 skickar PM till er :)