Helgen 19-21/9 -14.
Vad har hänt/händer i helgen? :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
I går hade vi vilodag efter en intensiv vecka… I dag har hundarna vilat och jag har varit på äventyr. I morgon får jag besök och då blir det vallning på hemmaplan!
Plugga, kolla på lägenhet i Eskilstuna. Inte så mycket annat :)
Idag har jag varit ute i skogen å jagat älg, varit hundförare idag och våra hundar har varit så himla duktiga idag. Är skitnöjd! Lukas har varit hemma med pappa som fortfarande har ont i sitt knä..
Men imorgon ska vi på lydnadstävling, får se hur det går, känner mig inte så förberedd, dock så sa jag de förra gången också och då tog vi ett 1:a pris så man vet ju aldrig! :)
Agilitytävling idag… och sovit/vilat. Inga speciella planer inför imorgon..
Skulle iväg till ett hägn och titta när ena jakthunden släpps på gris idag. Istället ligger jag i sängen och har någon matförgiftning (?). :(
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Idag har jag varit bilmekaniker (väldigt enkla saker, men jag är ganska stolt när jag lyckas fixa det själv utan hjälp, hahaha!) varit på apoteket, som inte hade det jag fått recept på så får vänta tills på tisdag att börja med min nya medicin… varit på veterinärshoppen och utnyttjat mitt presentkort, köpt en lampa att sätta på selen, leksak och lite ben :)
Och eftersom jag känner mig så duktig såååå måste jag tillägga att jag faktiskt både dammsugat och städat på rummet! Yaj!
Jag är hundlös för tillfället då Flynn blev väldigt stressad här, så han får vara hem-hemma fram tills vintern.
Igår vart jag iväg till Greyhound Park i borås, det var verkligen en upplevelse!
-
Har blivit "mycket" plugg i helgen. Men även några träningspass. Nox är dålig i magen, har konstaterat att han inte tål kyckling så håller på att bygga upp hans stackars mage igen. Har köpt mat till Nox som han får leva på tills jag får beställt mer. Fick sålt min burvagn idag och gjort klart beställningar.
Gamla vanliga helgen.