Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: aussieprat
Läst 712 ggr
Jetaime
0

Helgen 10-12 oktober!

God kväll aussie.ifokusare! Hoppas ni haft en fin vecka och en bra start på helgen :)! Har det hänt nått speciellt so far eller har ni några planer inför morgondagen?

Jetaime
0

Själv sitter jag 'på jobb' och surfar lite på en iPad , med ett sovande barn på min vänstra sida och en sovande hund på min högra och en skärm med greys anatomy framför mig! Jag har första delen av vaken natt nu ikväll medans föräldrarna är borta. Ett par timmar kvar, och är ledig imorgon, man kunde haft det sämre :) Idag har zuki och jag varit på en strandpromenad med en från klubben och tre av hennes BCs! Härligt i det fina vädret! Min bil har varit i verkstaden med min pappa hela dagen, och ska förhoppningsvis gå genom besiktningen i veckan! Får se vad som händer imorgon!

Sugar Mist
0

Jag är hemhemma i helgen och har myst såå mkt med Flynnsan och umgåtts med vänner.. Tog en långis idag och tränade passivitet och lydnad tillsammans med en kompis och hennes jycke, imorgon ska han få ett par spår att gå så han blir lite lugnare att ha att göra med åt föräldrarna, sedan under kvällen befinner jag mig åter igen i forshaga, med blandade känslor.

-

Fialialej
0

Min helg började igår. Vi var och kikade på vallning. Alva fick sitta i bilen men såg allt där ifrån. Måste vart intressant för hon sa inte ett ljud (gillar ju att skälla när hon blir exalterad annars).  ;)

Idag har vi tränat en del på distanskommendering (haha vad heter det? Jag vill få henne att stanna och lägga sig på håll.), testat aktiveringsspel, lekt med grannens hund, hälsat på mina föräldrar och deras vovva.

Imorrn blir det slappardag men ska hinna med en långpromenad och lite freestyle/trix-träning också. :)

"På natten är alla katter svarta"

[Neoverona]
0

I fredags var jag på jobbintervju, tyvärr så fick jag det inte denna gången heller men är riktigt nöjd då jag överkom min socialfobi helt och hållet. Åkte även till Gekås då det var behövligt, dyrt men behövligt. Igår tog jag det lugnt, kollade filmer, tränade med grabbarna och en långpromenad. Tyvärr har jag inte kunnat sova i natt, är ofta så nu för tiden, kan bara sova om jag somnar ifrån något, men inatt funkade inte ens det.. Jätte trött men dagen är här! Idag fyller jag äntligen 18 år, det är storm ute så får se vad dagen bjuder på.

MelliPirelli
0

4# Stort grattis! 🥳

Promenerat i skogen, tränat lydnad, övningskört och chillat kan väl förklara våran helg rätt bra.

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

[Neoverona]
0

Åkte in till Telia för att leveranstiden inte stämde överens med vad som stod. Det var riktigt bra, det var en kund som inte hade hämtat sin iPhone 6 Guld, så nu är jag med fungerande mobil :) Riktigt bra födelsedag huttils!

AussieLeija
0

Spenderat helgen på landet hos min mamma. Igår var vi på Strängnäs marknad som är jättestor. Leija fick en hel del miljöträning, hon var helt slut efteråt. Sköpte nya strumpor och lite hundgodis till Leija. Kyckling och nöt lever.

neapeaw
0

Har tränat Texa en hel del, Bokat transport åt min häst som kommer nästa onsdag, och lite mer tränings med Texa och min kusins vita herdehund Vegas :) Jättenöjd över våra framgångar faktiskt. Men finns MASSOR kvar att jobba på. Tex hennes skällande..

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com