Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: aussieprat
Läst 546 ggr
emeliagranstrom
0

Filmer med aussies!

Nämn alla filmer du vet där det finns en Aussie med! Antingen som huvudroll eller om den bara finns med i en del av filmen. 🙂

reverse
1

"Run, appaloosa, run!", en film från slutet av 60-talet. 😉

//Lina

OurOzzy
0

#1 Den vill jag se. :D

www.josefinejjms.weebly.com - En blogg om våra hundäventyrSkämtar

emeliagranstrom
0

Jag vet att jag sett en norsk film med en aussie som är med i hela handlingen.. kommer inte ihåg vad den heter.. typ en barnfilm tror jag. En liten pojke hittar aussien i skogen efter att den blivit slagen av sin ägare. 

Nån som känner igen sig? ;p

koijaz
1

Marmaduke! En Aussie tik är med som heter Macie så fin!

Jetaime
0

#3 Nej inget jag känner igen. Kan faktiskt inte själv komma på någon film med aussies i.. eller serie heller. Hm.

MelliPirelli
0

#3 Jag tror jag vet vilken du menar, kommer heller inte på namnet.  Är hunden svart trefärgad och pojkens familj är på semester?

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

emeliagranstrom
0

#6 Jaaaa, den äre!!!

Jetaime
0

Jag har en svag aning om en gaaaammal serie som min mamma brukade se när hon var liten… som jag sett nån gång när jag var hemma och var sjuk när jag var yngre… Typ minns ett avsnitt när vi var ute och letade typ material till sitt nya hus eller liknande och hundarna badade i en sjö.. och dom hade häst å vagn å grajor.. Minns inte vad den hette eller mer än så. Kan se det framför mig… Tror det kanske kan ha varit aussies.. men osäker :)

AussieLeija
0

Finns en blue merle aussie med i serien Supernatural och även en i serien Teen wolf :)