Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: aussieprat
Läst 1114 ggr
Jetaime
0

Positivatråden Oktober 2014!

Dags för en ny positiva-tråden! :)

LinDajSon
0

Jag har lyckats plocka upp alla potatisar samt planterat lite ljung ute nu så det börjar ta sig utomhus i alla fall. Sakta men säkert. :P

MelliPirelli
0

Jag börjar (äntligen) känna mig frisk!

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Sugar Mist
0

Jag har så underbart fina vänner❤️

-

Fialialej
0

Det är sjukt gött väder ute! Jag ligger i fas med skolarbetet och Alva är lugn som en filbunke. Har kommit igång med hundbloggandet också. Bra dag!

"På natten är alla katter svarta"

AussieLeija
0

Älskar höstens färger. Lär känna lite nya människor. Leija har blivit mycket lugnare :)

Salsbring
0

Trassel är en riktig myspropp och dessutom extra peppad på träning just nu, älskade hund ❤️

Stormvindh
0

Började med koppelträning för bara några dagar sedan och Storm suger åt sig allting som en liten svamp och drar mer eller mindre ingenting längre och har slutat med att hoppa runt och fjanta sig! Sååå duktig = stolt och glad matte! 😃

Medarbetare på Vallhundar

Jetaime
0

Bra agilityträning idag under förmiddagen med trevlig sällskap! :)

[Neoverona]
0

Nox var otroligt duktig hos veterinären idag, jätte social och glad :)

Fialialej
0

Det går framåt med månadens trick. ;)

emeliagranstrom
0

Nästa helg alltså 17-19:e oktober så ska jag å Lukas gå en grundkurs i agility!! :D

emeliagranstrom
1

Och jag har köpt en ny kamera som jag är asnöjd över!!

Jetaime
0

Har det bra på jobb och zuki är med mig

Sugar Mist
0

Flynn har varit tyst och faktiskt taggat ner trots aktiveringsbrist, hundar runt om som varit i hög aktivitet så jag är skitstolt över att token faktiskt taggar ner.

-

[Neoverona]
2

Den dagen som jag har väntat på hela livet har kommit! Äntligen 18 år!

emeliagranstrom
0

Spännande saker händer och trots att jag ligger i feber så känner jag mig så himla glad. Kan dock inte avslöja något eftersom det inte är 100% säkert!

emeliagranstrom
8
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Norrsken!! Tröttnar aldrig på hur otroligt vackert det är!

Sugar Mist
0

#17 Så himla vackert!

Onsdag imorgon, med andra ord har halva skolveckan snart tagits igenom. Häääärligt.

-

Jetaime
0

#17 Fascinerande!

LinDajSon
0

I går var vi på hembesök hos aussiespekulanter, tror de sålde in sig rätt bra de små liven. ;)

[Neoverona]
0

Nox mår mycket bättre efter den kemiska kastreringen, han rör inte Diablo och tar det lugnt när inget händer :)

Jetaime
0

Ozzian (katten) är hemma nu efter att ha opererat bort dom sista kindtänderna. (nu har han bara kanintänderna och några framtänder kvar i både över- och underkäken). Och allt gick bra och han verkar må ganska bra, lite yr ff bara:)

Stormvindh
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har lillan äntligen fått träffa sin nya buskompis! Pga att schäfern är så mycket större har vi väntat och sen löpte den andra så har blivit fördröjt länge, men äntligen så! Vilket självklart resulterade i två överlyckliga bustjejer! 😃

Medarbetare på Vallhundar

Fialialej
0

Jag har fixat tävlingslicens åt Alva så nu är det bara att komma i form. ;)

MelliPirelli
0

Den senaste veckan har Win bara varit bäst.

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet