Klor
Hur är klorna på era aussies? Lukas klor är rätt spröda eller va man nu ska kalla det.. De flisar sig ofta , jag har nu köpt standart biotin och hoppas på att det ska kunna hjälpa. Han har inget problem av att klorna flisar sig just nu men det är lätt att han fastnar i något och att han då gör illa sig. För att inte tala om alla mina tröjor som rispats sönder då han hoppat..
Fina, fasta, starka har mina. Ge honom lite laxolja i maten och se om det hjälper?
Oftast är de väldigt bra, men vissa kan flisa sig. Laxolja hjälper absolut här!
Starka, flisar sig aldrig. :) Kunde flisa sig när hon åt ett annat foder.
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Min vovve har också bra klor.
"På natten är alla katter svarta"
Hur lång tid tar det att se resultat av laxoljan? Köpte en flaska som jag använde upp men märkte ingen skillnad, men det kanske behövs tas under en längre tid! Jag ger robur maintenance, han är riktigt bra i magen på det fodret (aldrig sett finare bajskorvar) men kanske att han behöver mer tillskott då?
Jag såg resultat på ett par veckor, 8 mm i maten en gång om dagen på båda hundarna. Pälsarna GLÄNSER och de musklar bättre, Jin har fått fin underull mot för förut också.
Har samma problem. Är väldigt lite dock men ser ibland att de flisar sig
Jax klor är starka och fina, har aldrig flisat sig vad jag har sett. Han äter inget tillskott, men äter VoH lax, ger nog bra effekt :)