Positivatråden November!
Och för allt positivt! :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Har anmält mig och Leija till vår första utställning, inoff i Arvika i slutet på november. Jag är livrädd och bara ber till gudarna att vi inte gör bort oss hehe!
#2 Vad fint! Vart kan man få mer info om ett sådant? 😇 Har också anmält till utställning i slutet av november nämligen med Storm! Hoppas vi också på att inte behöva göra bort oss totalt men alla hennes kullsyskon utom en ska dit så vi har ju åtminstone hjälp på plats :)
Medarbetare på Vallhundar
Perfection show leads på facebook :)
Var ska du ställa ut? :)
Tack! Ska på en inoff i Moheda den 23e :) Vad stor Leija har blivit förresten, hon är så fin! Hur gammal är hon nu?
Har äntligen börjat på gymmet, Nox är underbar i vardagen och det hela flyter på just nu! :)
#6 okej :) ja visst har hon! hela 5 månader är hon :) Tack så mycket :)
#7 jag önskar att jag var motiverad till att träna :)
Har bokat första vattenpasset till Diablo nästa vecka för vintern, hoppas att det går lika bra som förra gången :) Hoppas såklart även på muskelbyggnad och en jämn gång :)
Det går framåt med Månadens trick! Börjar bli lite fart på Storm när hon ska göra det nu :) Samtidigt var andra hunden grymt avundsjuk på Storm som fick godis, slutade med att jag tränade båda i att vänta och få lov att ta godis i olika omgångar 😉
Fått extrajobb på veterinärshoppen här i höllviken! :)
Allt känns så bra just nu, får mycket jobb, Lukas är glad, jag är glad, har fina vänner och allt bara rullar på som det ska:)
Ska till kiropraktorn idag :)
Är 99,9% bestämt att jag blir heltidsanställd om en månad :)
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
#14 Woho! Grattis! :D
#15 Tack! :D Fick med mig avtalet hem idag.
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Första vattenpasset för Diablos del gick väldigt bra idag!
Efter flera månaders uppehålla har Zuki och jag äntligen varit tillbaka i fårhagen idag! :)
Jag flyttar om 9 dagar och längtar som tusan så att jag och Leija slipper all stress med att bo så långt ifrån skolan och kunna gå kurser osv.
Jag har fått jobb vilket är första steget för att kunna skaffa hund! Är världens lyckligaste, haha.
Det känns som om livet börjar ordna sig ordentligt nu! :)
#20 Grattis!
Leija fick BIR och BIG idag på utställningen, dock en femteplats i BIS finalen, men är så stolt över henne. Grym debut! Hennes kritik: Leijas kritik: 5 mån, vackert feminint huvud, fin hals och överlimje. Bra vinklad fram och bak, tillräcklig bröstkorg för åldern. Vacker päls och färg. Rör sig ännu valpigt men bra steg när hon slappnar av, trevligt tenprament
Ursäkta felstavningar ;)
Grattis! :)
Jag ska börja på ridskola efter typ 8års (helt sjukt vad tiden går!) uppehåll. Haha! Känner mig som ett barn på julafton som väntar på att få öppna sina paket. :P Har anmält mig till en nybörjargrupp för vuxna men hoppas kunna byta upp mig till något liiiite mer avancerat efter några lektioner, men får väl se vad min kropp och mitt mod säger om det när jag väl kommer dit haha. :P Börjar på lördag!
"På natten är alla katter svarta"