Positivatråden December 2014!
Dags för en ny positiva-tråden! :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Var och vallade i söndags och det kändes jättebra! Alva fattade mer och lyssnade mer på mig! Jag hade lite mer pondus och var nog tydligare. :)
"På natten är alla katter svarta"
#1 Kul när det känns bra!:)
Zuki är inte längre halt och är glad tjej igen! :D
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jin har fått köra lydnad både i går och i dag, han är helt galet nöjd…
Jag har precis flyttat in i min nya lägenhet!
Jag är projektledare i skolan den här veckan så jag får mandat att styra och ställa mer i arbetet. Känns gött. ;)
"På natten är alla katter svarta"
Otroligt bra körning idag! :) Ska bli roligt att köra ännu mer nu!
Var iväg och vallade med en kompis som skulle träna i dag, Feng fick följa med för jag får fixa allt med fåren själv där borta när vi tränar veckodagar eftersom den andra hunden inte är riktigt mogen, och det är bra träning för Feng att få köra storflock osv… Jättenöjd med dagen. Jättekul att se det andra ekipagets framsteg också. :)
Längtar ihjäl mig tills vi hämtar hem en liten aussiegrabb! :D
#8 åh vad kul! Han vill vi se bilder på sen!!! :)
Du kan få en nu;) (snodd från upf, hoppas de är ok :p )
Från Dirty South's antar jag?
#12 det stämmer!
Inte så svårt att gissa då det inte finns så många som kör på helfärgat med blå ögon i Sverige. Fast jag såg faktiskt en röd med blå ögon för ett tag sedan på en facebooksida, från Blue Wingfires tror jag.
Så är det kanske:) Men jag väljer inte hund efter färg, utan blivit tilldelad den valp som verkar passa mig bäst:)
Det var inte så jag menade. :) Bara begränsat med uppfödare som håller sig till de linjer där detta är vanligt förekommande.
Då missförstod jag dig, ber om utsökt för det! Nej gillar linjerna och letar det jag redan har och genom råd och diskutioner och forskade har jag kommit underfund men vilka linjer jag riktar in mig på, gillar en viss typ. Så vi får se om det blir som jag väntar mig helt enkelt ;)