Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: ot-off-topic
Läst 630 ggr
Jetaime
2

Är era hundar med er på julen?

Hur kommer ni att fira jul i år? Och kommer era hundar att vara med er på julen?

emelieeileme
0

Absolut! Har turen att inte ha några allergiker i de husen vi ska åka mellan!

[Neoverona]
0

Ja! Firar jul hemma, alltid gjort sedan hund kom in i familjen. Mycket skönare att vara hemma och ta det lugnt :) Att vara borta passade bra när man var barn.

Jetaime
0

Jag tror att vi ska till boendet som min farmor och farfar bor på, på julafton en liten stund, så får se om Zuki följer med eller inte :) Men dagen efter så ska vi till mormor och då ska hon iallafall med!

AussieLeija
0

Helt klart! Vi firar jul ute på landet hos min mamma och Leija ska självklart vara med :)

Fialialej
0

Ja alva följer med överallt och tror folk blir besvikna om hon inte följer med. :)

"På natten är alla katter svarta"

MelliPirelli
1

Ska fira jul hemma hos min mormor så det blir sju hundar :)

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

MikkansBuse
0

Vi har turen att Jax är välkommen till vem som helst, han är väldigt omtyckt. Så han hänger med vart vi än far :)

MelliPirelli
0

Precis som #5 och #6 är Win omtyckt och människor brukar bli besvikna om hon inte följer med :)

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

mingman
0

Jag önskar att jag kunde lämna honom - vi är hos svärföräldrarna vars tik löper. Jag vet inte hur illa berörd han blir av löp, i värsta fall åker jag hem igen och lämnar honom, men det är lite för långt avstånd och lite för många timmar för att kunna lösas smidigt.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/