Är era hundar med er på julen?
Hur kommer ni att fira jul i år? Och kommer era hundar att vara med er på julen?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Absolut! Har turen att inte ha några allergiker i de husen vi ska åka mellan!
Ja! Firar jul hemma, alltid gjort sedan hund kom in i familjen. Mycket skönare att vara hemma och ta det lugnt :) Att vara borta passade bra när man var barn.
Jag tror att vi ska till boendet som min farmor och farfar bor på, på julafton en liten stund, så får se om Zuki följer med eller inte :) Men dagen efter så ska vi till mormor och då ska hon iallafall med!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Helt klart! Vi firar jul ute på landet hos min mamma och Leija ska självklart vara med :)
Ja alva följer med överallt och tror folk blir besvikna om hon inte följer med. :)
"På natten är alla katter svarta"
Ska fira jul hemma hos min mormor så det blir sju hundar :)
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Vi har turen att Jax är välkommen till vem som helst, han är väldigt omtyckt. Så han hänger med vart vi än far :)
Precis som #5 och #6 är Win omtyckt och människor brukar bli besvikna om hon inte följer med :)
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Jag önskar att jag kunde lämna honom - vi är hos svärföräldrarna vars tik löper. Jag vet inte hur illa berörd han blir av löp, i värsta fall åker jag hem igen och lämnar honom, men det är lite för långt avstånd och lite för många timmar för att kunna lösas smidigt.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/