26 December :)
Då är det..Annandag jul idag (heter det väl den 26:e?) och julen är iallafall över för min del! En del av er kanske har lite julfirande kvar? :)
Hur har ni haft det i jul? Vad har ni gjort och hur firade ni? Har ni fått något roligt i julklapp? Och vad fick vovvarna? ;)
Snart är det dessutom nyår också, ska ni fira på något speciellt vis? Hur gör ni med hundarna, firar dom med er? :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Julafton spenderades hemma hos mormor med släkt och ett gäng hundar. Var förvånansvärt lugnt med tanke på antalet människor och hundar på den lilla ytan. Fick en hel del roliga saker, bla en pannlampa vilket gör att mörkret inte kommer hindra oss från skogspromenader.
När det gäller nyår kommer jag antagligen fira med vänner, så Win blir nog hemma.
(Win tillsammans med sina julklappar, saknas på bilden gör vattenfontänen)
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
#1 Wow, någon hade varit snäll i år! ;)
#2 Ja det verkar som det, hon har aldrig fått så mycket haha. Kan tillägga att jag bara köpt två av sakerna på bilden.
Bloggar om hunderiet
#3 Så är det när man är omtyckt ;)
Zuki fick en tvättbjörn och en kanin (såna platta utan stoppning) och en boll av mig (och ett ben) och grisöron av min vårdtagare, ett ben av min mamma och ett ben av min mormor, så hon är ganska nöjd hon också, men det bästa tyckte hon var att öppna dom, haha!
#4 Verkar som en till är omtyckt och varit snäll :)
Bloggar om hunderiet
Julen har varit rätt så bra! Visste allting utom två julklappar som jag fick. Grabbarna gillade sina leksaker (fick även massa gott godis) väldigt mycket, en boll som har hållt för en Aussie i 6 månader, gjorde Diablo sönder på 20-30min, så antar att han tyckte det var roligt ;) Har den 25-26 varit och handlat på mellandags rean, träningskläder, nu fattas det enbart ett bälte så kan jag dra på springtur med någon av grabbarna också :)