Helgen 17-18/1-2015.
Gooodförmiddag! Vad händer denna helgen? :)
Hääärligt väder nere i Skåne idag iallafall!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Själv är jag ledig och har haft sovmorgon och jag kom precis in från en promis med lillan och har dessutom hunnit med ett litet asfaltsspår på drygt 100 m som hon fixade finfint! :)))
Tanken nu… är att jag ska gå och duscha, klä på mig och åka in till stan för att hitta en baddräkt (behöver nämligen den till mitt jobb då jag ska börja gå och simma/bada med min vårdtagare) men efter att ha gått upp lite drygt 20kg under 2014 så känns det inte speciellt lockande…kommer sluta som vanligt att jag bara blir ledsen och på dåligt humör och åker hem utan att ha köpt nått 😟
Är dundersjuk och är helt borta väck! Men jobbade lite och nu blir det vila för är helt svimfärdig :)
Städat, tvättat och så blev det en promenad på 8 km :) nu väntar träning!
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Varit sjuk hela veckan och inte fått behålla något jag ätit, vilket har resulterat i att jag varit väldigt svag och allmänt vek, har gått ett par svängar i staden under veckan men speciellt långt har det inte blivit. Nu verkar jag få behålla det jag äter iaf så imorgon kör vi träning i hallen med två vänner. Idag har vi tränatpå att ta det lugnt hos andra, framsteg framsteg framsteg!!
-