Helgen 24-25/1-2015!
Godkväll allesammans! :) Hoppar ni haft en trevlig helg so far!
Har det hänt något speciellt idag eller några planer inför imorgon?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Vi har varit iväg på Jordberga gamla sockerbruk och tränat sök och uppletande för första gången samt fått jättebra miljöträning med metalltrappor och höjder osv :) Superdag med lillan 👍
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Vi har varit hos sambons brorsa. Hundarna med såklart. Tittat på film. :) Träning i morgon.
Lekt i snön och fyllt på med hundmat :)
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Inget speciellt, man har inte kunnat röra sig någonstans för det är så himla mycket snö överallt men ska försöka ta mig ut en lite längre bit och träna vardagshyffs med lillskiten. Just nu steks det pannkakor
-
Vi har varit ute i snön! Inte tillräckligt mycket dock pga snöstorm hela dagen, tyvärr håller den redan på och rinna bort, men hundarna har fått träna i den djupa snön och även lekt. Det bästa som finns :) Har utöver det fått jobba även idag.
Har varit ute och sprungit i snön med Alvas kompis Skrållan. Alva spårade upp en råtta (!) i snön me såg inte att den skuttade iväg. Det var mycket snö så båda vovvarna var tröttna när vi kom hem. Tog en tur till Djurmagazinet och köpte mat och tittade lite. Har städat pch tittat på tv resten av dagen. :) imorrn blir det skolarbete!
"På natten är alla katter svarta"
Igår hade jag främmande på dagen och på kvällen så var jag å sjöng i Vindeln, idag ska jag också sjunga och när jag kommer hem så ska jag hjälpa min kompis att sela på hennes huskys så att hon kan provköra det nya spåret de kört upp sedan blir det förmodligen en långprommis med Lukas som knappt fått göra nåt på hela veckan, har varit redigt förkyld så vi har inte kunnat köra nå konditionspass men känner mig bättre nu så är de dags! :)
Jobbat och jobbat… Dagarna har varit lugna då jag sover riktigt dåligt. Men lite lek i snön blir det ju på varje promenad :)
Mycket lek i snön har det blivit! Även lite jobb (ekonomi) för min del, härlig dag innan man återgår till sitt schema efter sjukligheten! :)
Igår hade jag mitt sista intropass på nya jobbet så hundarna hade vilodag med min pappa. Idag har vi varit ute i skogen i några timmar och nu vilar vi lite innan vi ska sätta igång med rallyträning.
Sabina
www.anibaz.blogg.se