Negativatråden Januari 2015!
Och så kör vi på årets första Negativa-tråden! :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Leija är otroligt stressad så nu åker vi till landet i några dagar och tar det lugnt med det mesta som har med träning att göra. Den stimulans hon kommer få kommer vara med nosen!
Stukat foten 😡 och har dessutom senaste tiden haft lite ont i höften när jag går.. *känner sig gammal*
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Min hemkommun ville inte finansiera en utbildning jag äntligen bestämt mig för att gå.. nu är jag helt lost och vet inte vad jag ska göra… Känner mig så ledsen och besviken.
Iiiiiingen vallning sedan början av december……. två månader kvar till nästa gång.
#3 Va? Får de göra så? :S Skriv dig i en annan kommun och be dem betala? ;)
"På natten är alla katter svarta"
#5 tydligen.. Ja, de var deras förslag när jag fråga om man kan göra något för att ändra deras beslut.. Då fick jag ett mail där det stod att jag kunde prova med att flytta till en annan kommun..
#6 helt sjukt!
"På natten är alla katter svarta"
Frustrerad… Hon lyssnar inte alls på mig. Koppelträningen går vissa dagar inte alls medan andra hur bra som helst. Men 90% av tiden så vill hon inte lyssna. Även om jag är lugn och sansad… Och med sömnbrist så är min stubin kortare än vanligt…
#8 Valp. Andas. Det går över. :)
Min fot gör ont. Väldigt. Ont.
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Är INTE road över min situation för tillfället.
-
Det ena efter det andra. Efter 2 veckor med sjuka hundar och har själv varit sjuk så skulle jag äntligen åka till skolan. Men tydligen fick jag inte det, konstant knivhugg i magen hela natten och jag kan inte göra någonting inte ens vara stilla utan att det känns som om något kommer sprängas. Kommer säkert få avslag på heldistans igen för att dom vill träffa mig i skolan, jovisst, de ser mig inte ens när jag är där.
Scilla är överstressad som vanligt vilket gör att jag blir stressad, det hjälper inte heller att vi har en valp att ta hand om och jag är sjukt orolig att han ska ta efter henne med sin stress. Tränar passivitet med båda två och det går mycket bättre för Oden, 9 veckor, än Scilla, 8.5 år. Jag älskar dem båda två så mycket och det är så frustrerande att inte kunna förklara för dem hur mycket jag bryr mig om dem och att det inte är deras fel att jag blir arg. Djupa andtag.
"Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana"
Fortfarande inget svar från skolan både via mejl och sms, kan ju undra vad dom håller på med..