Positivatråden Januari 2015!
Årets första positiva-tråd! :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag börjar äntligen hitta tillbaka till mig själv!
Jag har världens finaste hund! Ibland så blir jag bara så där löjligt stolt över hur fin hon är.
Är så glad över hur mycket min prick har växt mentalt nu, och hur nära vi kommit varandra!
-
Varit ute i solen med min egna hund, det var längesen kändes det som!
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Storm har haft superkul med sin nya kompis idag! Galet värre 😂

Medarbetare på Vallhundar
Om exakt en vecka fyller denna grabben 12 år! Tänk att han har funnits mer än halva mitt liv! Och jag är glad att han fortfarande mår så pass bra som han gör trots njurproblem, kronisk inflammation i tandköttet och forl sen ganska tidig ålder. 😍
Körde Lukas och pappa jämthund King idag med sparken och hej va de gick! Båda två gör såna framsteg, men speciellt Kingen som allra helst vill ned i diket och lukta på allt möjligt.
När jag går på stranden, så som idag, med Zuki, och det är fint människor och det känns som att hela Höllviken är ute och går på stranden med både hundar och ungar… Så blir jag sådär löjligt stolt över min hund, som varken springer fram till andra hundar eller bryr sig om människor utan endast har koll på mig <3.
Min valp tycker inte att besökare är lika läskigt alls längre, skällde ett par gånger idag sen kunde han gå fram och hälsa och busa. <3
Passar en klubbkamrats två tollare på dagarna, och den ena är bara en pyttevalp…. skitkul att se hur roligt den har tillsammans med Feng. Men oj vad trötta hundarna blir av att plötsligt vara fyra om dagarna. :D
Lönen har kommit in på kontot!
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Tredje gången gillt fick jag som jag ville, äntligen :)
Påväg hem, äntligen!
-
Var på hundpromenad förut (35 hundar) och Alva var lugnare idag än sist. Knappt nåt skall och gick mycket bättre i kopplet. Långt ifrån perfekt men också låååångt ifrån hur det har varit. Det går framåt hele tiiin! :)
"På natten är alla katter svarta"