Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 1062 ggr
MelliPirelli
0

Torsdag 29 januari

Godmorgon allihopa :) Nu är det bara två dagar kvar (för de flesta) innan det är HELG. Att dessa två dagar alltid är så efterlängtade, både för vila och kunna fylla upp dagarna med ännu mer aktiviteter. Vad gör ni idag? Har ni någon snö?

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

MelliPirelli
0

Jag sitter på tunnelbanan på väg till jobbet. Efter jobbet blir det "möte" om framtidsplaner, spännande! Den där snön håller på att lämna huvudstaden ännu en gång, kvar har vi slask…

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

[Neoverona]
0

Enbart storm här nere! Kan knappt vara ute! Idag måste jag göra matematik och försöka bli klar med kursen så jag kan fortsätta med resten. Väntar fortfarande på svar från skolan, skickade mejl i måndags.. Blir ett träningspass för grabbarna, inne om det dåliga vädret inte drar förbi. Jobb blir det för fulla muggar också.

MikkansBuse
0

Fick mig lite sovmorgon och en lugn, lång frukost i morse då sambon tog morgonpromenaden. Vart inte många knop fram till mitt korta jobbpass idag. Nu tuggar Jax märgben inför eftermiddagsmaten och rallyträningen ikväll. Tror jag ska lägga ner lite mer energi på fritt följet på båda sidor den här gången.

Jetaime
0

Jag kom precis hem från jobb och stoppade in en maskin tvätt i maskinen… Ligger i sängen och glor på en serie och hunden tuggar ben. Vi tänkte ta det lugnt idag!

LinDajSon
1

Jobbat. Sambon har tagit hand om alla fyra hundarna och det verkar ha gått bra. Han har så himla bra hand med hundar/djur. Synd att han inte är mer intresserad bara. Ska ut på prommis med mina nu när de andra två åkt hem, sedan blir det träningspass när de vilat en stund.

Fialialej
0

Pluggar. Försöker lära mig InDesign och Photoshop men jag är ju som en pensionär när det kommer till teknik och alla menyer och funktioner. Ska ha gjort massa uppgifter tills på torsdag nästa vecka men det känns ganska långt borta just nu.

+ Inget ont om pensionärer, men… haha

"På natten är alla katter svarta"

LinDajSon
1

Säg till om du behöver hjälp med Photoshop. Är ju grafiker (fast ärligt talat är jag inte helt hundra på alla funktioner…. och då har jag ändå suttit med programmet i över 15 år, haha)