Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: ot-off-topic
Läst 1799 ggr
Jetaime
0

Positiva tråden Februari 2015!

Ös på med allt positivt ! :)

Stormvindh
0

ÄNTLIGEN har vi börjat en valpkurs! Och eventuellt kommer vi också kunna gå agilitykurs senare iår! Överlycklig matte, och hund också om hon bara visste vad som väntade ;)

Medarbetare på Vallhundar

Fialialej
1

Första rally(tränings)tävlingen för oss igår! Fick 82 poäng och kom femma. KUL! :D

"På natten är alla katter svarta"

Sugar Mist
0

Har börjat springa med Flynn, fy sjutton vad kul det är!

-

Jetaime
0

#2 Grattis! 

#3 Jag har tänkt börja springa med Zuki också, men känner nu efter agilityträningarna att jag har känningar i benhinnorna igen, skrämmande med tanke på att jag hade benhinneinflammation hela sommaren och hösten förra året.. ih.

Sugar Mist
0

#4 Åh vad tråkigt :( Ja jag har såpass dålig  kondis att vi inte kör längre än någon kilometer än så länge men vi kämpar!

Det är lite roligt dock om vi springer med en "hare" då han kör på fullt ut(och är lite snabbare än en russell i detta fallet) och det är snö överallt och inte sandat så jag åker skidor utan skidor när jag ska bromsa.. om man kan säga så?😃

-

AussieLeija
0

Har gjort intresseanmälningar på lydnadskurser men fasen vad svårt det ska vara att få en plats! Hoppas på det bästa! Älskar mitt liv just nu!

emeliagranstrom
2

Lukas röntgenresultat har kommit ut på hunddata HD: A och ED:UA! :D:D Så glad!

LinDajSon
1

Tiken är dräktig så om ett par veckor blir det vaaaaaaaalpar!! Tjihoo!

emeliagranstrom
1

Debuterade i lydnadsklass 2 igår där vi fick 1:a pris på 173p och kom på 3:e plats av 7st tävlanden + att känslan och glädjen var enorm, roligaste tävlingen någonsin. Världsbästa hunden!!❤️

Fialialej
0

Var på rallyträningstävling igår. Blev diskade pga mig, men det POSITIVA är att det märks så väl att miljötränigen har gett effekt. Alva blir inte alls sådär "stel i huvudet" och låst som hon var förut utan det går (nästan) heltiden att få kontakt med henne, även när hon är uppe i varv. Och hon varvar ner väldigt mycket snabbare. Gött! :)

"På natten är alla katter svarta"

MelliPirelli
2

Måste bara säga att man blir så otroligt GLAD av att läsa den här tråden!

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Stormvindh
2

Överlycklig och förlovad på alla hjärtans dag!! Lever fortfarande på lyckoruset! :D

[Neoverona]
1

Diablo fixade 4 minuters trav i vattentrasken idag och enligt mig så var det årets bästa pass hittills! Otrolig fokus och vilja, och inget snubblande :)

Jetaime
0

#12 Grattis!😃

Stormvindh
0

#14 Tack!! 😃

Jetaime
1

Jag har alltid haft så bra flyt med jobb. (Tom nästan alltid så att det blir att jag tar på mig för mycket) Men det positiva är att jag kommer börja jobba lite grann på mitt gamla jobb igen :) ca två ef.m i veckan och var tredje lördag! (I djurbutiken i Lund) :)

Salsbring
1

Vi har tagit upp lydnadsträningen igen och det är SÅ roligt! Vi hoppas på att få debutera i sommar om vi bara lyckas fixa till platsliggningen. Vi älskar att våren är påväg och att det börjar vara roligt att träna utomhus igen :)

Sen har Trassel fått börja dra med husse i vinter och det går så bra för dem, det är verkligen Trassels grej :)