Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 1048 ggr
Jetaime
0

Bästisar.

Har era hundar någon "bästis" som dom kanske vuxit upp med eller bara "klickat" med? Är det samma ras, inom samma rasgrupp, eller någon helt annan djurart? Lägg gärna upp bild 😃

Jetaime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Zuki har kullsyster Indi som hon är väldigt tajt med. Dom har träffats regelbundet hela livet :) Och har lite knasigheter för sig, haha. Dom är ganska söta.

Jetaime
0

Småttingar!

Jetaime
0

🌺

Jetaime
0

Hehe.

Sugar Mist
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Flynn trivdes väldigt bra med Texa som jag fick passa förra sommaren, men annars är det nog Sigge som han växt upp med, en labbe/golden korsning och en schäfertik som min klasskompis hade :)

Flynn och Texa

Flynn och Ebba

och sist men inte minst Sigge och Flynn :)

-

Stormvindh
0

Storm leker och trivs allra bäst med sin syster Ellie, har träffats nästan en gång i månaden tror jag, lite mer och lite mindre under vissa perioder! Dom två kan man alltid få de knäppaste bilderna på 😂

En annan kompis är en Rottweilerhane på drygt 1,5 år som hon leker grymt bra med också! Bästa killkompisen helt klart 😃 Tyvärr kan dom inte träffas allt för ofta, men hoppas på att det ska kunna bli mer i framtiden :)

Sen har min kompis en schäfertik som vi brukar träffa allra mest då vi bor nära varandra och vi brukar träna mycket tillsammans :) Bästa tjejkompisen förutom syrran! Har tyvärr inga nyare bilder på dom, haha. 

Medarbetare på Vallhundar