Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 772 ggr
Jetaime
0

Ot - Sommartid.

Glöm inte att ställa om klockorna inatt! 

En timme fram ☀️ (Vi ställer fraaam utemöblerna.. (kommer alltid ihåg det, då det är nått som satt sig sen jag gick i skolan, vi hade en lärare som alltid körde med den..)

MelliPirelli
0

Tur att mobilen löser det själv!

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Jetaime
1

#1 Ja verkligen, haha! 

Jag vaknade dock igår och trodde att det var igår vi skulle ställa fram den, och fick lite panik när klockan var helt plötsligt HALV 10… men så var den bara halv 9 för det var fel dag. Började nämligen jobba 9.45 och låg ff i sängen 😃 Kan säga att jag flög upp ur sängen innan jag kom på mig själv..

MikkansBuse
0

De här med att "ställa fram" och "tillbaka möblerna" är nog något jag inte glömmer längre. När vi skulle ställa om till vintertid i höstas, den lördagen sov vi borta för att vi skulle på inoff utställning den söndagen klockan skulle ställas tillbaka. Ställde klockan 06.30, somnade. Morgonrastningen nästan i centrum av Västerås var det helt folktomt. Inga misstankar! När vi kom till utställningen, lite bråttom som vanligt, frågade vi "vart är alla?". Jomenvisst, vi hade glömt ställa tillbaka möblerna. Det blev tillslut en väldigt lååång väntan, haha.