Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 1046 ggr
Jetaime
0

Helgen 10-12/4.

Godkväll, Fredag 10/4! 
Hoppas ni haft en fin vecka och får en underbara helg! Någon som har några särskilda planer i helgen? Kanske några tävlingar eller träningar? :)

LinDajSon
0

Pussa på valpar i dag

Jetaime
0

#1 Aw jag vill också.. 😢 hehe.

Själv ska jag jobba idag, och tävla i Landskrona imorgon (agility)! Sen ska jag försöka hinna med att packa lite, för på måndag åker jag till Östersund med jobb.

[Neoverona]
0

Blir utställningsträning samt agility för Nox, förhoppningsvis cykling och spårläggning också. Blir det spårläggning kommer Diablo få köra ett viltspår, ska även börja raka honom lite smått är tanken. Rallylydnad inför tävlingen nästa helg :) Måste även göra klart redovisningen inför måndag och plugga inför ännu en redovisning på tisdag.

Fialialej
0

Idag har jag tagit heeeelt ledigt från allt, så dagen är fullständigt kravlös. Imorgon är det ungdomsträning och efter det tänkte jag träna rally.

"På natten är alla katter svarta"

Sugar Mist
0

Har skitont i ögat, fått mig en blåtira av en idiot som kastade en telefon i ansiktet på mig.

En rätt vilkorslös helg, blir lite lydnadsträning och långpromenader typ.

-

[Neoverona]
0

Rakad Diablo han ser ut som ett plågat får så blir att beställa trimtid på måndag och hoppas att dom kan trycka in honom innan nästa helg så vi kan tävla. Ska då inte röra apparaten på ett tag!

Michaela-N
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vi tränade agility igår, idag har vi bara slappat :)

LinDajSon
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mysigaste som finns…. puppisar

Jetaime
0

Jag jobbade som sagt igår. Inte mycket kunder i butiken och Zuki blev lite vaktig (skällde ut dom lite grann) när det kom nån kund då och då, haha 😃I vanliga fall bryr hon sig inte, men hon tyckte väl att vi skulle vara själv i butiken igår, hähä.

Sen gick vi bara en liten promis i Lund innan vi åkte hem igen. Sen blev det bad för lillans del. Hon följde igår med mig hela vägen ner till duschen - självmant! Men blev inte allt för överlycklig när hon insåg att hon skulle behöva sitta i duschen och bli duschad, haha! Söt tjej. Sen blev det en massa tossryck när vi kom upp igen… 

Har dessutom packat lite saker till hennes sleepover hos syrran nästa vecka. Jätteångest över att behöva lämna henne så länge. Ahh…

Idag blir det agilitytävling på Landskron BK, woop woop! 😃