Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: ot-off-topic
Läst 776 ggr
Jetaime
0

Planer inför sommaren? :)

Vad har ni för hundplaner/planer inför sommaren?
Ska ni jobba, vara lediga? 
Tävla? Åka på läger? :)

LinDajSon
1

Valpuppfostran,  vallning, fjälltur. Egentligen inte så mycket mer. Inga tävlingar eller kurser inplanerade, vi går en agilitykurs just nu men inget annat på tapeten. :)

Jetaime
0

Har inte några direkta planer längre…Men ska iallafall vara ledig nån vecka i Juli tänkte jag. Åtminstone två veckor. Annars blir det mycket agilitytävlingar i sommar.. Och ska försöka få till en exteriörbeskrivning på Zuki.

Sen får jag se vad som händer.. 

Ja, och sen ska jag flytta också förstås 👍

[Neoverona]
0

Väldigt många tävlingar, körkort ska tas (helst innan). Är ledig hela sommaren :)

Kazince
0

Mycket ledigt i början av sommaren då valpen kommer. hem. Tills dess är det skola och dubbla jobb för fulla muggar, flytt till lägenhet i maj och handla sakerna till valpen kommer. Ska hälsa på valpen nu i maj, studenten 10 juni, bröllop 13 och hämta hem valp 14, haha.

Sugar Mist
0

Jag har bara som "planer" att lära känna vovven, åka på någon tävling med pudeln, massa träningar, åka runt och bada. bo hos min faster någon vecka och sköta om hennes quarter om jag fattat det rätt(och då får vovven vara med också), kanske åka upp på vallning någon dag och sen också flytta. 

Sen kommer ju också U-SM och Rasspecialen som båda hålls i Göteborg så ska vara iväg på båda och kika och passa på att miljöträna den lilla.

-