Negativa-tråden April 2015!
Och allt Negativt kan man skriva här.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#1 Såg jämförelsebilden på IG, väldigt intressant att se! (Även om det såklart inte är så kul med Diablos höfter 😕)
Tuffa beslut har tagits och blir inte aussieägare så länge till.
-
#3 Kram på dig!
#3 Hoppas det känns bättre om ett tag
"På natten är alla katter svarta"
Alla träning går bakåt. Tävling om några veckor, jovisst.
Jätteledsen och besviken över ett svar jag fick i ett mail idag. Speciellt när det är något man verkligen sett fram emot och planerat länge.. och så bara.. Åh.
Magarna krånglar fortfarande. Alltid april. Hoppas att det går över innan nästa helg.
Ååååh, jag blir så less på alla knäppgökar…
Fått avboka riskettan och alla körlektioner. Ibland blir det inte som man vill..
#10 Åhh 😕
Usch jag är så nervös och mår ganska dåligt över situationen just nu. Ska lämna Zuki om en stund och senare idag ska jag flyga till Östersund tillsammans med min vårdtagare (vi ska vara där tom onsdag, så kommer vara utan Zuki för första gången sen jag fick hem henne.. uhh..) Och bara sådär måttligt nervös och blää över allting. Mitt i alltihopa fick jag dessutom mens imorse och har världens mensvärk och vill typ bara spy.. 😓
Galet taggad på jobb efter helgens utbildning! Istället blev det ett läkarbesök igår och vila upp mig idag, jobb imorgon. 😎
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
#13 Fy vad tråkigt…
Deppvecka. Femte kvällen som jag inte käkar något, är i dagsläget svimfärdig och orkar inte riktigt med livet längre.
Känner dessutom för att sluta med hundar, näh, ingen bra vecka det här.
-
Jag och hunden kommer inte överens för tillfället.
"På natten är alla katter svarta"
Nox pappa har somnat in alldeles för tidigt..😔
#19 Vad var orsaken?
#20 Han hade patellaluxation, två misslyckade operationer, de kunde provat en tredje operation som antagligen inte hade lyckats. Men med den smärtan och långa rehabiliteringen, inget liv för den härliga grabben, eller för någon..
#21 Usch så tråkigt…