Helgen 24-26/4!
Godeftermiddag…kväll?
Hoppas alla haft en fin vecka och kommer få en underbar helg!
Har ni några planer inför helgen? :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Hoppas på ett valpbesök. Sen ska vi fixa här hemma tror jag, behöver ta tag i tapetserandet med mera…
Idag blir det biobesök, imorgon agilityträning på klubben och inköp av mat.
Jag jobbar till kl 23 idag, så ska hem och sova efter det. Upp tidigt imorgon för då är det agilitytävling i Lomma! :D Sen helt ledig på söndag! Sovmorgon… sen inga andra planer.
Igår blev det jobb, idag blir det jobb med! Vår frys fungerar äntligen igen så ska förhoppningsvis åka och hämta all hundmat hos en kompis innan jag börjar jobba idag, förhoppningsvis gå en runda med. Sen imorgon har vi rallykursen och sen kommer pojkvännen efter det :)
Medarbetare på Vallhundar
#4 Fullt upp låter det som 🤪
Vi kom precis hem från agilitytävlingen. Ganska kass tävling. Jag gjorde bort mig i hoppklassen och hunden "glömde" bort att lyssna i agilityn..
#5 Haha ja i och med att jag ofta jobbar helg och pojkvännen jobbar alla vardagar så brukar jag ha fullt upp varje helg oavsett om jag är ledig eller inte och så är ju rallyn varje söndag med ;) Du får komma ihåg förra tävlingen och glömma denna, man kan inte alltid vara på topp ;)
Medarbetare på Vallhundar
Varit på SBK-utställning idag och Lukas fick sitt första cert! :D så glad!
#6 Det är väl just därför man har lite extra höga förväntningar, haha! Det kändes jättetrist efter sista loppet, men när jag såg filmerna, så såg jag att det inte var så tokigt på riktigt som det var i mitt huvud. På't igen! Blir Söderåsen på Fredag!
#7 Så roligt, grattis till er! (även om jag redan läst och sett på FB och IG hehe)