OT - Trevlig Valborg!
Trevlig valborg på er allihopa!
Någon som ska göra nått speciellt? Ni kanske tom är lediga idag eller imorgon? :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Detsamma! Just nu väntar jag på att riskettan ska börja, imorgon blir det agilitytävling :)
#1 Har också agilitytävling imorgon :) Vi ska till Söderåsens BK (måste kolla upp var det ligger för jag har ingen aning, hahah!) Dubbel hopp och agility, Wiiie!
#2 Åhh… mysigt! :)
Jag ska själv jobba idag.. 9.30-14.30 på mitt vanliga jobb (personlig assistent, haft en ganska jobb och lite seg vecka med mycket anfall och man har varit på helspänn och dessutom har jag sovit väldigt dåligt två nätter i rad, vilket gör livet hudra gånger värre än det redan är..) Och sen ska jag direkt till nästa (djurbutiken i Lund) och jobbar till 18.15.
Vi har lite valborgsfirande i Höllviken med majbål och grajor.. Kanske jag och Zuki åker ner en sväng där efter jobb… Men annars så tar vi nog det lugnt hemma bara..
#3 - Stort lycka till! Roligt med dubbel, de är de bästa!
#4 Tack detsamma! :) Ja, och så har man dessutom fyra chanser istället !
Tass Josephine
#4 Hur gick det för dig? :)
#7 - Disk i båda klasserna, mitt fel alla gånger! Såg era resultat! Stort grattis! :D
#8 Men ni hade kanske en fin känsla ändå? Jag har kört många diskade lopp och varit nästan löjligt stolt ;)
Hihi ja, vi vann hoppklass A och hade ett nääääästan, såååå nära hoppklass B och Agilityklass B. Störiga fel men jäkligt snygga lopp och supertid :)
#9 - Är otroligt nöjd! Kändes riktigt bra, och Nox lös upp som en sol! :)
#10 :D