Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 578 ggr
Jetaime
0

Torsdag 7 maj - 2015.

God eftermiddag :)

Hoppas alla haft en bra vecka so far! Vad gör ni idag? Händer det något roligt kanske? :)

Jetaime
0

Jag är hemma och är sjuk, tredje dagen hemma idag, så jag är lite rastlös, haha. Har väl egentligen inte fått gjort något vettigt alls dessa tre dagar… Tränat lite agility - kontaktfält i tisdags och haft sista timmarna i butiken på kvällen och tagit stängningen bara. Och sovit. Igår och i tisdags sov jag nästan hela dagarna bara. Idag är det lite bättre.. Ska iväg och stänga butiken i Lund idag så jobbar 3 timmar, ganska lagom idag och rally-träning ikväll, ganska lugnt. :) Blir förhoppningsvis jobb som vanligt imorgon!

[Neoverona]
0

Har avklarat en redovisning som blev godkänd, härligt att få det gjort. Ska fortsätta med jobb och skolarbete, grabbarna ska även få träna lite är tanken. Tråkigt med det dåliga vädret dock. Mycket att göra innan Nox och jag åker iväg på lördag.

Kazince
0

Bestämt träff med uppfödaren för att hälsa på valparna, stressar runt med alla arbeten inom gymnasiet då kurserna tar slut om 2,5 vecka. Stress!

Jetaime
0

#3 Låter myyysigt! :)

Är det sista året du går eller bara slutet på terminen/läsåret?

Kazince
0

Slutspurten på sista året nu, haha. Tar studenten 10 juni! Men det är stressigt, mycket arbete som ska bli klart på väldigt kort tid. Dessutom jobbar jag vid sidan av, så det är mycket nu. 😃

Jetaime
0

#5 Härligt! :) Grattis i förskott.

Vet du vad du ska göra efter gymnasiet?

Kazince
1

#6Har sökt vidare som förskolelärare, grundskolelärare och Djursjuksköterska. Annars fortsätter jag jobba där jag jobbar nu. :)