Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 1075 ggr
Jetaime
0

"Långhelg" 14-17 Maj.

Idag är det Kristi Himmelfärdsdagen och röd kalender dag. Någon som är långledig idag eller har planer? Själv ska jag strax iväg på jobb och jobbar som vanligt både idag och imorgon..

MelliPirelli
0

Ledig idag, jobb imorgon och i helgen är det sista tillfället på utbildningen. Tanken är att hinna med övningskörning, plugg och hundträning idag!

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

[Neoverona]
0

Skolarbete imorgon och utställning på söndag. Resten blir det ren lathet med lite träning.

Jetaime
0

Idag var det jobb, men lite kortare dag en vanligt, och ikväll, eller eftermiddag.. tidig kväll? Är det rallylydnadsträning. Tror det är näst sista tillfället idag.

Jobb imorgon och ledig i helgen. På söndag blir det agilitytävling i tollarp! :D Så på lördag tänkte jag och en från klubben (som även har Zukis kullsyster) åka ner och träna lite :)

LinDajSon
0

Jag vallade i går, trots dödsförkylning. Dumt men härligt, för det gick så himla fint. Nu får jag väl lida för det så vi får se vad som blir gjort i helgen… skulle tävlat i morgon men tror inte det går. Inte när jag är såhär dålig.

emeliagranstrom
0

Ledig igår å idag, jobbar imorrn sen på lördag äre lydnadstävling för lukas å utställning för mammas gråhund :)

Stormvindh
0

Jobb igår och idag, sen måste det städas för vi har husvisning och sen ska Storm badas och trimmas lite inför utställningen på söndag :)

Medarbetare på Vallhundar

Sugar Mist
0

Promenerade i reservatet igår, och idag har vi fixat i trädgården. Funderar på att åka till klubben under kvällen, imorgon och i övermorgon blir det regnigt så lär inte bli så mycket roligt än promenader.

-

Jetaime
0