Snart Fredag...helgen 5-7/6.
När jag vaknade imorse var jag övertygad om att det var fredag, det var en sån känsla av att "nu behöver du bara stå ut idag också, sen är det helg." Meen så var det bara torsdag, och är fortfarande!
Har ni några roliga planer i helgen?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Imorgon är det dags för första körlektioner och optikern. Blir det bra väder, varmt osv får det bli en tur till stranden om jag hinner :) På lördag blir det agilitytävling! Söndag antagligen ledig med träning :)
Jobbar hela helgen + måndag så inga roliga planer här.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Jobbar hela helgen, men på söndag debuterar jag och Storm i rallylydnad! Dubbla klasser dessutom, så hoppas på det bästa! :) Vi ska eventuellt också åka upp en sväng och titta på husses folkracetävling på lördag… Men beror på om min bil har blivit såld då eller inte :)
Medarbetare på Vallhundar
Vallning och MH!
#4 Åh vad roligt med MH :) Ja, vallning också för den delen! ;)
Idag blir det jobb som vanligt. Sen när jag kommer hem ska jag försöka packa det sista (sjukt så mycket grajor man kan få plats med i ett rum!Och hur mycket man än packar ner så finns det fortfarande saker kvar..) Ikväll blir det ut och äta med farfar som fyller 83 år.. sådär måttligt sugen.. Jag är helt slut och skulle helst bara vilja sova, har varit så jäkla mycket denna veckan. Förhoppningsvis kan jag få hämta nycklarna till lägenheten redan idag.. Vi får se.
Imorgon är det flyttdags och dessutom har jag planerat in en inoff. utställning på TBK med Zuki. Men vi är nummer två i ring ett och förväntar mig inte att vi ska gå vidare 😃Så det blir en kort dag, kanske. Men kul med bedömning iaf.
Söndag, agilitytävling! Wiie! På svalövs BK. Men jag ska nog inte hoppas för mycket för jag har satt så jäkla stor press på mig själv och oss den senaste tiden..
Morgonen börjar med att skjuta upp ur sängen med hjärtklappnng, yrsel och illamående, för några dagar sedan hade jag näsblod… Jag som trodde jag kom lindrigt undan stress med bara magkatarr, men icke då…
Ska på studentmottagning ikväll, imorgon vet jag inte vad jag ska göra och på söndag ska jag och en vän gå upp i naturreservatet och lalla runt. Ska också ha kontakt med köpare osv för den här stressen är inte bra alls för mig, vill ju inte sluta upp på akuten eller något.
-
Körlektionen klar och måste lära om hela sättet att köra bil. På det sättet man kör på skolan, kan jag inte göra med våran bil. Dvs INGET körkort i sommar..
MHt och vallningen gick jättebra så det här var en riktig toppenhelg. :) Nu ser vi fram emot en härlig vecka med tre dagar vallning, vaccination av lillen och så agilityträning :)
Idag debuterade vi som sagt i nybörjarklass i rallylydnad! Storm började löpa i fredags så var inte helt säker på hur det skulle gå då hon har varit väldigt dämpad… MEN! Det gick skitbra ändå och jag är supernöjd med 93p och en 6e plats i första klassen och 95p och en 9e plats i andra klassen! Hon var hur duktig som helst, trodde hon skulle vara betydligt mer ofokuserad pga löpet och även om hon var trött i andra klassen gick det ju bra ändå! Dock var det hård konkurrens då det var flera 100 poängare och de flesta låg på 90p och uppåt ;)
Medarbetare på Vallhundar