Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 759 ggr
Jetaime
0

Helgen 10-12 juli.

Vad har ni för spännande planer i helgen? :)

LinDajSon
0

Slöjdmässa, först som besökare och sen nattvakt. Ska hinna med att umgås med lite folk och göra trädgårdsarbete hemma också. Tror jag har mer planerat men känner mig lite senil just nu så får återkomma. :P

Jetaime
0

Jag har precis gjort klart min fläderblomssaft, som stått och dragit ett par dagar! haha…ehh imorgon är det avslutning på aagilitynybörjarkursen där jag hjälpt till att hålla i den (då tanken är att jag ska utbilda mig till agilityinstruktör till hösten :)). Sen kommer jag nog träna själv med zuki efter det. Söndag är sista dagen på semestern (som endast gått ut på att ha ångest inför att börja jobba igen..mådde riktigt dåligt innan jag gick på semester,men tänkte då liksom att 'håller jag bara ut till semestern så löser det sig' det löser sig inte) och då ska jag åka upp till Karlskrona och tävla med zuki! Hoppas vi har flyt så vi kan få någon pinne med oss hem (vi är trötta på klass ett nu och taggade att komma upp! Målet är att kunna starta i klass två på vår tävling i Trelleborg i september… Men det tror jag nog vi ska klara med lite marginal! ;))

Sugar Mist
0

I aussieväg så ska vi tidigt imorgonbitti åka iväg på blue alert's kennelträff, vilket ska bli jättekul, det är alltid sååå kul att träffa alla släktingar :)

Annars blir det inte så mycket mer skulle jag tro, tröttsamt att fara runt som bonnahund :)

-

Kazince
0

Blir grundträning inom lydnad, på söndag ska vi hänga med farmor, faster och hebbes två Berner sennen hanar. Sedan blir det jobb igen på onsdag. 😩

Stormvindh
1

Idag blev det rallylydnadstävlingtävling och det blev 84p vilket betyder att vi nu kan titulera oss med RLD N! :D I övrigt ska jag spendera helgen med att umgås med pojkvännen så då får Storm slappa hemma istället ;)

Medarbetare på Vallhundar

Jetaime
0

#5 grattis!

[Neoverona]
0

Trädgårdsbygge hela helgen! Idag fick det bli ett simpass 2x3 minuter för grabbarna. Det var väldigt roligt enligt dom, och behövligt! Imorgon satsar vi på ett agilitypass och förhoppningsvis även viltspår vid lagom värme.

MelliPirelli
0

Utställning i Tvååker igår, Borås djurpark idag och förhoppningsvis bad imorgon!

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Turast
0

vänta och valpsäkra i rummet jag bor i nu då puppy kommer på onsdag om vetbes. och ögonlysning går som det ska c:

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Jetaime
1

Idag har jag kört 45 mil sammanlagt, tur och retur, och så tur var, så var det inte för ingenting ;) zuki fick idag sin femte och sista pinne i agilityklass 1 och därmed sin första agilitytitel! (och kan numera kalla sig 'KORAD AgD1 Winsome Pack's Alabama Angel')😁 (hela tre 1:a placeringar och två 3:e placeringar har vi lyckats med i agilityklass 1, kunde inte varit stoltare matte!). Så, en liten bit på vägen till vårt mål i agility har vi minsann kommit! I hoppklassen har vi so far två pinnar (varav en 1:a placering och en 3:e placering). Ett sånt där riktigt skrytinlägg, men yesssss! Äntligen! Haha

MelliPirelli
0

#10 GRATTIS 🥳

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet