Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: ot-off-topic
Läst 895 ggr
Jetaime
0

Helgen 11-13 september.

Godmorgon/förmiddag! Några roliga planer inför helgen? 😊

CayKantos
0

Ska i sommarhus? Dock äger jag ingen hund 😅 Tyrr finns det i get internät i sommarhuset så får avstå från hundprat en hel helg, så hemskt! Har du några roliga planer då?

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Jetaime
0

Jag är sjuk, så planen är att bli frisk och sen ska jag tävla i agility på söndag, dubbel klass2 :D

CayKantos
0

Oj vad roligt! Hoppas det kommer gå bra! Och hoppas du blir frisk innan dess, kanske också lite skönt för Zuki att få vila lite extra innan tävlingen eller ;) #2

Instagram

Jetaime
0

#3 vi kör nog ut till klubben en sväng imorgon och kör lite grann ändå :)

CayKantos
0

Haha okay då, vet inte så mycket om agility och sådant, ÄN ;) Planerna ligger också på en agility Aussie någon gång i framtiden! Kom ihåg att updatera hur det gick!! 😁

Instagram

AussieLeija
0

Jag ska jobba natt samt plugga lite under helgen. Men jag och Leija ska försöka gå några långpromenader så hon får använda sinnya klövjeväska :)

Stormvindh
0

Jobba idag och söndag, imorgon ska jag och Storm med husse på tävling hela dagen och sedan på födelsedagsfirande på kvällen :) Ska även försöka klura i helgen på att lösa med hundvakt inför kommande London-resan!

Medarbetare på Vallhundar

CayKantos
0

#7 men va roligt bra tur och hoppas du hittar hundvakt :)

Instagram

LinDajSon
0

Funktionär på agilitytävlingar hela helgen

Jetaime
0

#5 Hör ni inget så gick det antagligen inte så bra 😁 haha.

[Neoverona]
0

Lydnadsträning idag, bruks och viltspår i helgen. Blir även en eller två cykelturer.

MelliPirelli
1

Imorgon ska vi gå/springa 1 mil, fick startnummer igår. Får se hur långt JAG orkar springa 😇

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Anibaz
0

Imorgon ska vi besöka utställningen i Högbo. Mest för shopping, men stannar nog för att kika på finalerna. Det blir bra miljöträning för hundarna också som får följa med då jag planerar lite ny utrustning åt dom och jag provar helst innan jag köper.

Jetaime
0

#12 lycka till :)

Jetaime
0

Blev fyra diskade lopp idag 😏 mattes huvud var inte riktigt med emellanåt, haha.

CayKantos
0

#15 vad tråkigt, som tur är finns det alltid nästa gång!!

Instagram

Jetaime
0

Första agilityloppet var så jäkla snyggt och jag är säker på att vi hade vunnit om jag inte hade tabbat mig, så jäääkla störigt! Jag 'glömde' springa på slutet och stod liksom bara kvar, vilket resulterade i fel hinder och disk. Gud vad jag inte var glad på mig själv efter det ;) i första hopploppet gick det också jättebra fram till Mellan hinder 10-11… Jag sa liksom när jag gick in på banan att jag minns inte alls hur jag tänkte göra där…Och så blev det bara kaos när vi väl kom dit, haha. Andra agilityklassen hoppade(?!?!!) zuki kontaktfältet på Aet, så där tog jag tillbaka henne, körde om och tänkte köra vidare, men helt plötsligt så var hon uppe på Aet en fjärde gång, hon var lite allovertheplace, hahah 😁 Sista hopploppet, jättesnyggt, fram till en rivning när jag lite halvt ger upp, men körde på ändå. Lite lurig slalomingång, så hon kör ett extra hopp innan slalomen ;)