Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettfoder-hälsa-sjukdomar-skador
Läst 2701 ggr
LekGott
0

Försäkringar?

Vilket försäkringsbolag använder ni för era Aussies?
Va ligger er månadskostnad på?
Samt va har ni inräknat i försäkringen? Har ni livsförsäkring också? Rehab, tänder, osv? =)

Skulle uppskatta lite råd. 
Agria har jag lite tröttnat på med alla deras bortförklaringar jämt…

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Jetaime
0

Jag har iaf Agria och jag vet att jag har livsförsäkring, sen resten har jag inte så bra koll på. Pratade med någon på Agria som hjälpte mig att sätta ihop en försäkring.

Har inte det utlagt per månad, utan helt år, 2590:-

Jag vet inte egentligen vad jag tycker.. Har Sveland på katten, men varken den försäkringen eller Zukis har hjälpt till det jag behövde den till så.

LekGott
0

#1 Nej de är ju de som är så lurigt med försäkringar… Man tycker att man tecknar en försäkring som ska ta ALLA tänkbara operationer osv men så hittar försäkringsbolagen alltid någon ursäkt för att slippa betala… 

Lite tråkigt tycker jag då de flesta försäkringar är väldigt dyra.

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Jetaime
0

#2 Jo lite klurigt det där. Men man vill ändå ha någon slags försäkring OM det nu skulle hända något…

LekGott
0

#3 Ja klart att man vill ha det! Men man vill ju ha de försäkringsbolaget som står upp för sina åtaganden så ofta som möjligt! Känns lite som ¨pengar i sjön¨ annars…

Må gott!! 
Nathalie & Lego

[Neoverona]
0

Mina är försäkrade i Sveland, månadskostnad är runt 170-180kr. Varierar för varje månad. Veterinärvårdsförsäkring med grundsjälvrisk och rörlig. Livsförsäkring och rehabförsäkring på båda samt hound (personolycksfall) på Diablo :) Funderar på att lägga till medicinförsäkring. Funkar riktigt bra för oss. Nox helår: 2184kr Diablo helår: 2348kr

Frida B
0

Puttar!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Turast
0

Folksam för både collien och aussien, 150 kr/månad för collien och 150 kr /månad för aussiepaussie 

Livförsäkring på båda, rehab och medicin har jag för mig!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Kazince
0

Jag har folksam och betalar 211kr/månad. 75000:-/år (högsta beloppet) Livsförsäkring, rehab, medicin samt rörlig ränta på 15%.

Stormvindh
0

Jag har Agria, betalar 289kr/månad och då har jag livförsäkring, veterinärvård 50 000kr, lägsta självrisken med rörlig självrisk på 15%, medicin och rehabilitering. Tycker det är ett överkomligt pris med mycket som ingår!

Medarbetare på Vallhundar