Helgen 18-20/9.
Vad hĂ€nder i helgen? đ
SajtvÀrd för Australian Shepherd.ifokus!
Bjudit upp nĂ„gra bekanta pĂ„ vallning hos "min" instruktör, sĂ„ de kommer i morgon. Sen Ă€r det spĂ„rdag genom klubben pĂ„ söndag och dĂ€r ansvarar jag för viltspĂ„ret. Hoppas förstĂ„s kunna lĂ€gga lite tid pĂ„ mina egna hundar men vi fĂ„r vĂ€l seâŠ
Blir att inspektera om smÄvÀgarna ut till "mitt" spÄromrÄde finns kvar efter stormen och förhoppningsvis lÀgga lite spÄr.
Ăvningsköra blir det, och passa kusinerna och katten.
Instagram
@TwoPawsAhead â @M4rkPhotography
Vi ska tÀvla i rallylydnad imorgon! Sen har vi inte sÄ mycket planer⊠Blir att 'plugga' in skyltarna idag eftersom vi inte hunnit trÀna nÄtt och det enda vi.gjort i fortsÀttningsklassen so far Àr en tÀvling för ett par veckor sen.. SÄ, vi fÄr se hur det gÄr.
HÀmtar Àntligen hem min första aussie imorgon! Som man vÀntat pÄ de hÀr :D #4 lycka till!
Idag blev det ett fĂ€ltspĂ„r för Smilla och uppletande för Arach. Tanken var uppletande för bĂ„da tvĂ„ men Smilla tackade artigt nej direkt vid skicket sĂ„ la ett spĂ„r Ă„t henne istĂ€llet som fick ligga medan Arach körde sin ruta. Snart 11 Ă„r Ă€r hon och gör precis det som hon sjĂ€lv behagar đ
Imorgon blir det rallytrÀning. Söndagen Àr oplanerad Àn sÄ lÀnge.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
#5 tack :) Och vad spÀnnande! Vad Àr det för en liten krabat? #6 lycka till!
88p och vÄrt andra godkÀnda resultat i fortsÀttningsklassen, och en nöjd zuki som fick leksak som pris! SÄ jÀkla störigt (men ganska roligt, haha) att jag tabbade mig totalt pÄ ett stÀlle och drog ner oss med 10p och sen stÀllde mig sÄ nÀra en skylt att hon inte fick plats att gÄ förbi (-1 x2 dÀr). Men nöjd med zuki och helheten!
Det Àr mest till att softa i helgen! Kanske Äka och leka lite vid nÄgon strand, och lite klickertrÀning förstÄs! Liten hÄller pÄ att lÀra sig apportera! GÄr riktigt bra faktiskt!
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte pÄ salamandern. Den sover.
Varit pĂ„ nordiska mĂ€sterskapen i bruks och IPO đ
Medarbetare pÄ Australian shepherd
Bloggar om hunderiet