Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 867 ggr
Jetaime
0

Helgen 25-27 september.

Vad händer i helgen?

Mutal
0

(Nu har inte jag en Aussie men jaja)
Börjar inte Hundens dag imorgon? :D 

Eller det kanske är olika beroende på BK? Norrköping har 17/10 tror jag…men typ Arken har rabatter och så nu i helgen p.g.a Hundens dag?

Annars så ska Lilla Lily och jag träna agility, är det tänkt. Eller liknande iallafall :P 
Lydnad kanske, och rallylydnad? Hm…svårt val. Det är dock bara undanflykter för jag måste städa xD

LinDajSon
0

På hundsidan bara vallning och lite grundfärdigheter med ungdommarna. Kanske repa lite rally med farbror Jinson inför DM.

Jetaime
0

#1 Jo det är hundens dag i helgen :) butiken jag jobbar i har också en massa rabatter och erbjudanden i helgen (jobbar dock inte nu i helgen). Jag har haft fullt upp hela veckan med både det ena och det andra, bla en massa förberedelser inför vår (Trelleborgs brukshundklubbs) agilitytävling imorgon. Så imorgon blir det heldag ute på klubben både som funktionär och tävlande. Trots att det har gått bra på träningen senaste tiden känns det som vi har varit lite 'av banan' senaste tiden (jag åtminstone), så vi får se hur det går (satsar och hoppas, såklart och kommer bli jättebesviken på mig själv om det går kast). Sen på söndag är tanken att vi ska tävla dubbel Fortsättningsklass i rallylydnad i Lund.. Vet inte riktigt hur jag ska orka det också .. När jag anmälde mig så var det mest för att det troligtvis blir sista rallylydnadstävlingen för i år och jag satsar på sista godkända resultatet i fortsättningsklassen så vi kan köra avancerad nästa år! (hatar att lämna saker oavslutade och halvfärdiga, och dessutom har nybörjarklassen och fortsättnings-klassen varit alldeles för enkel.. Vi behöver lite mer utmaning i rallyn!)

Stormvindh
0

Idag har det varit jobb och lite lätt agilitytränimg, imorgon blir det dubbla fortsättningsklasser i Vetlanda och på söndag åker jag och en kompis till London i fyra dagar! Woho, taggad på den här helgen! :D

Medarbetare på Vallhundar

Kazince
0

Vi tillbringar helgen i stugan med skogspromenader samt kvällsmys framför kaminen, ev något spår också. :)