Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 1158 ggr
Jetaime
0

Mål 2015!

Hur ser målen för 2015 ut? Då menar jag allt från vardagen till hundsporten till tricks till utställning!

[Neoverona]
0

Nox - Starta upp agilityn, bättre fokus på banan, nollade lopp (högt mål!). Ställas ut officiellt (SKK, SBK rasspecial). Delta på U-SM. Gå kurs. Diablo - RLD A, starta upp i mästarklass. Delta på U-SM. Gå kurs.

AussieLeija
0

Börja med agility och eventuellt andra sporter. Även ställa ut lite mer och förhoppningsvis någon officiell utställning. Detta är mål för mig också att ta mig mer tid till Leija flr då mår jag också bättre!

EmmaVipEssi
0

Här kommer de bli lite rally å se om vi kan ta oss till sm.. Gärna bli uppfl yttade till elitlydnaden samt starta lägreklass spår å gärna uppflytt till högre, skulle vilja få nått mer cert på utställning också men vi får se, ut å tävla å ha roligt är de främsta sen är mycket önsketänkande å få se om de lyckas

MikkansBuse
0

Först ska vi försöka ta två till 1:or i viltspår så Jax blir VCH. Vi ska lägga på några svårighetsgrader i träningen för avancerad i rallyn och förhoppningsvis gå över till mästare så småningom. Även anmäla till fler officiella utställningar så vi får ck och cert.  Men i största allmänhet ska vi ha roligt på tävlingsbanan!

Jetaime
0

- Börja med Rallylydnad (och ev. starta i nybörjarklass)
- Få pinne i klass ett. (Bli uppflyttad till hopp- och agilityklass 2 (kanske drömmer lite, hahah!)
- MT 
- Ställa ut med Exellent som resultat.

Sen finns det såklart en massa mer som man funderar på, men det beror liksom på om man känner för det och tycker det är roligt. Detta vet jag att jag vill göra med Zuki, sen kommer förhoppningsvis 2015 att erbjuda så otroligt mycket mer :)

Sugar Mist
0

Ut på tävlingsplan och in i vallhagen!

-

LinDajSon
0

Valla valla valla med Feng. Kanske lägga in fösning men allt ska gå i hennes takt så vi får se. Gett henne semester från vallningen januari/februari. Vi ska gå kurs i belöningsteknik istället. :) Jin ska få träna lydnad. Tävling får vi se, inte ett mål. Vi ska förhoppningsvis få en till valp också. :)

Fialialej
0

Valla regelbundet Träna regelbundet och överhuvudtaget få till rutiner för promenader, träning och aktiviteter Starta nybörjarklass i rallylydnad Fortsätta mer aktivt med miljö och passivitetsträning Gå kurs i spår

"På natten är alla katter svarta"

emeliagranstrom
0

- HD/ED röntgen (blir i februari) 

- GK anlagsklass i viltspår

- LP2

- CK på utställning

Jetaime
0

Puttar upp denna :)

CayKantos
0

Får lå snart starta en för 2016 :D

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

LinDajSon
0

Ja, inför 2016 kommer i alla fall jag ha lite mer konkreta mål..

CayKantos
0

Haha jag med, som t.ex. att kontakt uppfödare :D

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography