Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 893 ggr
CayKantos
0

Valpväntartråden 2016

Fortsättning på Valpväntartråden 2015!

Samma "regler" som förut! bomba tråden med längtan efter en aussievalp och bilder är alltid välkomna!

När? Varifrån? Planer?

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

CayKantos
0

Jag kan LA starts då, ävrn om mitt nog är mera I slutet av 2016, tyvärr :( Har kontaktat 4 kennlar och hoppas på en "bra" parning I slutet av 2016, har ögonen mer fast på en af kennlarna ut av dom tre men vi får la se. Jag ska ha en liten Aussie från arbetande linjer då vi förhoppningsvis ska utbildas till räddningshund och -ägare. Så vill gärna köra tävling inom Agility och IPO-R. Vallning ska vi självklart också testa på samt nosework och lydnad :D Utöver det ska fram tidiga valpen hjälpa mig med min hundutbildning förhoppningsvis ;)

Instagram

Jetaime
1

Även jag hoppas på valp under 2016. Mitt liv är dock lite kaos nu…Eller, svårt att förklara, men jag tänker att jag måste ändå få lov att tänka framåt och planera hund, hundträning och valp och utgå från att det löser sig. För det kommer lösa sig på något vis, i min värld så finns det alltid en lösning om man vill något tillräckligt mycket! Lite svåra beslut och en stor dos ångest på det bara. Hur som helst, har jag hittat en jättefin kombination som jag är intresserad av (jag är väldigt kräsen, men när det känns bra, har jag så himla svårt att släppa det). Tiken är parad för några veckor sen, så först och främst får vi se om det kan tänkas dyka upp några valpar, om där blir någon tik, och om där blir någon til till mig, och om uppfödaren vill sälja till mig osv osv. Det kommer bli en lång jobbig väntan!

LinDajSon
0

Vilken uppfödare, Jetaime? Windedos, Sugarwinds?

CayKantos
0

#2 Vad roligt! Synd att du känner du har kaos i livet, hoppas allt går väl och att Zuki hjälper dig på vägen med massor av kärlek 😉

Instagram

Jetaime
0

#3 Jag hoppas verkligen på sugsrwinds kommande kull! Men har även varit i kontakt med windedos…

LinDajSon
0

Ah, båda kullarna blir släkt med mina genom Jin, den ena genom hanen som är en helbror och den andra genom tiken som är en halvsyster. Lycka till, hoppas det går vägen för dig!