Första aussien.
Kommer ni ihåg den första aussien ni träffade på riktigt? (åtminstone som ni lagt märke till/tänkt på)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Japp! Det var när jag bodde hos en kompis över en sommar, grannhunden var en aussie som dom inte riktigt hade koll på. Så han brukade springa bort till oss när vi var ute på sommaren (Det här var ute på landet)
Så jäkla underbar hund alltså, var superlydig och var en sån där hund som alltid skulle le när han såg en och kom springande. Brukade leka med honom och han lyssnade på allt man sa. Tyvärr hamnade han i bråk med min hund när han var och hälsa på. :/
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Japp. Sugar Mist´s Opsis var den första jag träffade!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Oja. Athos mamma, Fame.
Kände inte till rasen innan jag fick hem Alva. Tror Lindajsons hundar var de första jag träffade.
"På natten är alla katter svarta"
Jag träffade en aussievalp på Malmö city horse show för en massa år sen, och det var då jag började kolla på rasen och läsa om aussien. Annars är Zukis mamma den första aussien jag träffade, som jag vet iaf!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Inte träffat än, det blir en glädje i framtiden 😎
Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography
#6 vart i landet finns du? :)
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Omkring göteborgsområdet :)
Instagram
aah långt från mig då! Annars kunde du fått träffa min Aussieapa :)
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Kaijus uppfödare bor i Göteborgstrakten :) Känner ett par stycken andra med aussies där.
#9 vad synd :( Möter ju när jag ska börja kolla runnt på uppfödare i person, då får jag nog verkligen sett om dom passar mig :)
Instagram
Varje gång jag och #4 träffats så har mina hundar betett sig som galningar av någon outgrundlig anledning… <_<
#13 vad roligt! Planerar själv till vintern 2016/starten av 2017, vilken uppfödare ska ni ha valp ifrån?
Instagram
#12 Haha! Skulle det vara nån slags pik till mig och min väluppfostrade vovve…? ;)
"På natten är alla katter svarta"
#15 Nä, jag tycker bara att det är fascinerande. ^^
Mydog, vintern 2013 :) Efter det träffade jag Opsis och hans släkt, väl där var jag fast :)
-