Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 1000 ggr
CayKantos
0

Inaktiva?

Hej!

Jag har börjat lite igen att kontakta uppfödare, detta gjorde jag även för typ 5 mån sedan. Då kontaktade jag en del men fick bara 2 svår, inte så konstigt eftersom jag är ung och så.

Men jag kontaktade lite igen nu, men när jag kollar runt på dom kennlar jag är intresserade av känns det som om att många är jätteinaktiva. Skrev till dom ändå då några bara är dårliga på att uppdatera sin sida.. Men får inga svar heller. Är ju svårt att skaffa en bra Aussie när alla dom kennlar man kollat på typ har stopp 🤔

Har hittat lite kennlar som fortfarande är aktiva men gillar inte rigtigt deras parningar och så 😟

Andra som har kännt av detta?

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Fisherling
0

Det är jättesvårt när folk är inaktiva. När jag sökte kennel struntade jag i alla vars hemsidor inte blivit uppdaterade sen 2009.. Efter det var det bara att vara envis och söka på. Svarade de inte inom rimlig tid på mejlet så googlade jag som en tok för att få reda på om de möjligtvis bytt e-postaddress. Det var flera stycken som gjort det, och jag fick söka på rätt bra för att hitta dem. 

Många har flyttat till Facebook, inget fel med det, men jag tycker att det är bra att ha en riktig, uppdaterad hemsida där folk kan bläddra i lugn och ro utan Facebooks alla distraktioner.. Sen är inte upplägget på Facebook optimalt för en kennel. 

Men jag tror helt enkelt att du får ligga på och söka rätt på nya e-postaddresser. Har de tyvärr inte nerskrivna så kan inte ge dem till dig  :(

CayKantos
0

#1 Ja det är så :/

Har oxå skrivit och letat efter nya mail, jag har dock inte lyckats hitta några, förutom en.

Det jättejobbigt det med facebook, det är svårt att navigera runt på, speciellt när man inte rigtigt är van vid Facebook, använder det typ aldrig..

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography