Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: ot-off-topic
LĂ€st 696 ggr
Jetaime
0

Helgen 11-13 mars.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad hĂ€nder i helgen? 😊

SajtvÀrd för Australian Shepherd.ifokus!

LinDajSon
0

Kaiju fyller ett Ă„r 😙 Ska firas med lite tĂ„rta, bus med nĂ„gra hundkompisar och kanske en runda i fĂ„rhagen

Turast
0

Imorgon kommer min kompiiis och vi ska gÄ pÄ bio och sen kommer hon bli söndergosad av dogsen! Hon kommer sÀkert tvinga mig eller henne sjÀlv att trÀna med dem ocksÄ heh..

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte pÄ salamandern. Den sover.

Jetaime
1

Jag ska gÄ första delen av A1-utbildningen (agilityinstruktör) sÄ jag och Zuki kommer vara ivÀg pÄ det hela helgen :)

CayKantos
0

#3 Vart ska du utbilda dig? đŸ˜Ž

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Jetaime
0

#4 PĂ„ Svedala brukshundklubb :)

CayKantos
0

#5 Roligt! Lycka till!

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Fisherling
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och Tinja har varit pĂ„ utstĂ€llningen i StrĂ€ngnĂ€s. Bara ett Good den hĂ€r gĂ„ngen, men det Ă€r inte fy skam med tanke pĂ„ att hon fĂ€llt av sig all sin pĂ€ls. Hennes byxor som var sĂ„ fluffiga för nĂ„gon mĂ„nad sen Ă€r typ spretiga hĂ„rstrĂ„n.. Men vi hade det bra! Mycket fina hundar och Tinja var sĂ„ cool hela tiden, lĂ„g mest och halvsov eller spanade pĂ„ de i ringen. 

Men lite missnöjd Ă€r hon med att domaren kallade hennes öron för "lite stora och slarvigt burna"

Turast
0

Vi har gÄtt en lÄngpromenad i en liten skog med min pappa och hans sambo, och hundarna sÄklart!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte pÄ salamandern. Den sover.

LinDajSon
0

Kaiju blev ett Ă„r i dag. 😚 Mattes Ă€lsklingspuff. Firade med att valla, med mera. Fullt upp hela dagen.