Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 905 ggr
Jetaime
1

Ot - Tavlor.

Har ni några tavlor eller bilder på era hundar uppsatta på väggarna hemma? 
Visa gärna bilder! :)

Jetaime
0

Nej, jag har tyvärr inte. Men å andra sidan har jag inga tavlor på väggarna…än.. Har inte blivit att jag satt upp några efter att jag flyttade.. i juni förra året… 😃

Fisherling
0

Jag har ett litet "altare" med fotoramar, ljus och snäckskal jag samlat på mig. Finns en bild på mig och Milla, en på Benji, en på mig och min kompis och en på mig som liten med en fosterkatt :)

Dock är det alldeles för mörkt för att ta bild på det :P Urusla lampor i lägenheten. Får ta bild imorgon.

LinDajSon
0

Inte en enda… jag har inte ens en enda av mina målade bilder (jag är grafiker, illustratör, konstnär) på väggen. Men däremot finns det många där ute som har mina målade porträtt av deras fyrbenta vänner på sina väggar.

Ska ta tag i saken och åtminstone förstora upp några av mina foton, rama in och spika upp. Återkommer väl om någon smärre evighet med bildbevis… ;)

MaaariaS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Jag har ingen aussie men är inne här ibland och dreglar men jag har hund(ta bort inlägget om det inte är ok)

Jag har kort uppe(dock inte på väggen men dom står överallt i lägenheten) sen har jag en målad tavla och två tavlor med min hunds tassavtryck på väggen ❤️

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

CayKantos
0

Fina :D

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

MaaariaS
0

#5 Tack 🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Turast
0

Jag vill ha en stor canvastavla på båda hundarna som jag kan sätta upp i min nya lägenhet sen..! Men skulle vilja ha med helvit bakgrund så får väl boka tid hos en fotograf eller ragga på skolans fotoelever 😉

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.