Vad gör era hundar just nu?
Som rubriken lyder, vad hittar era små hundar på just nu?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Min lilla fjant gick precis upp och la sig i sin säng som en liten boll i ett av hörnen.
Mina lånehundar står och undrar om de ändå inte kan få smaka "bara liiite" på marsvinen som ser så goda ut…😃
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
#2 Haha ;)
Korven jagar nog igelkottar, ekorrar och katter i himlen.. eller äter leverpastej… rullar sig i gräset och busar med Sally
#4 Det låter underbart!
#5 Jag hoppas det är så…❤️
flynn la sig precis ner :)
-
Jin ligger här bredvid och sover, Feng… tror att hon ligger i kattluckan som vanligt
Lukas gick just och la sig i syrrans säng, men inom typ 2 min kommer hon skicka ut honom och då kommer han förmodligen lägga sig just utanför mitt rum eller hos mig i sängen.
Zuki har precis gömt sitt grisöra i en filt och nu ska hon kolla in sina andra ben på sina gömställen ;)
Jax ligger utsmetad tillsammans med husse i soffan med ett vakande öga på mjukis-leksaken som ligger mellan dom :)
Texa ligger bak i bilen som en slagen hjälte! ;)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Flynn ligger däckad efter allra första HELA skogrundan, tär på krafterna!
-
Fidde väntar tålmodigt på att vi ska gå ut. Det är snart dags, men först ska hans levergodisar bli färdiga i ugnen.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
Diablo gör rent sina smutsiga tassar och Nox vilar vid hans rumpa. Go söndag!
Zuki ligger på mattan och tuggar ben (nej nu gick hon upp och drack, haha) och Enya ligger vid sängen brevid mig (på golvet) och kollar på!
Diablo har lagt sig för att sova, och Nox sitter vid mig och försöker varva ner efter träning :)
Lukas ligger helt utslagen på golvet efter att vi gått en långpromenad med 2 kompisar och deras hundar :)
Enya har stulit Zukis ben och ligger i Zukis säng och tuggar på det medan Zuki ligger under min säng… Ska lite ärenden snart, ska bara kolla öppettider, så lastar in hundarna i bilen så får dom hänga med!
Nox ligger och sover under bordet vid mig, Diablo sover ihopkurad som en boll och tar soffan som stöd.
Lego sitter och glor på mig i väntan på att jag ska inse att han inte var riktigt klar med träningen… (vi håller på att lära oss greppa föremål)
Må gott!!
Nathalie & Lego
Båda två ligger helt utslagna och sover efter 4 timmars bus på campingen.
De sover, otroligt nog!
Gav dom vars ett ben precis, så Zuki ligger på fällen och tuggar och Enya på mattan!
Ligger i soffan med Jin och två av katterna, den ena ligger ovanpå honom så nu har han det varmt och mysigt. Men min plan att måla gick åt skogen.. :P
Sover. Riktigt sjukt hur lugn och vilket på/av knapp han fått.
-
Zuki ligger i sängen och Enya ligger på golvet. Vi ska väl snart gå ut, men så länge jag ligger och glor på datorn så kommer dom nog ligga kvar ett tag till.
Trassel ligger på sin favoritmatta och sover efter en kortare joggingtur med matte. Snart blir det kvällsmat och kvällskiss sen fortsätta sova :)
Lego ligger o sover efter lite träning med balansbollen! Nöjd hund.
Må gott!!
Nathalie & Lego
Min knäppis ligger under min säng…
Inte en aning..
-
Vi kom precis in från vår runda, och nu har hon intagit sin plats under min säng igen 😃 fast det var blött ute så hon tvättar sig också.. Hon har dragit in handduken där under och ligger på den. Som sagt - knäpp hund.
Lillan ligger nog ute i köket, fick en bit revben förut som hon tuggade lite på men efter en lång härlig dag med hundbus och fiske så är hon rätt nöjd med livet. :) Lekt med både grannhunden och en wachteltjejkompis.
Zuki ligger nu i sin nya säng som jag köpte igår när jag var i Ullared, (som vi tänkte ha med oss upp till pierre så hon kan få en egen säng där) och tuggar på ett grisöra. :)
Vi har precis kört ett trick-klicker-pass :) Men nu ligger hon och tuggar märgben i nya sängen ;)
Sover hoppas jag, då jag inte är hemma ;)
Zuki ligger på mattan och tuggar ben! :)
Tigger godis :p
-
Sover.
Zuki ligger i min dörröppning och vaktar så katten inte kommer in och "snor" hennes ben.. 😃
Ligger o vilar på jobbet efter morgonpromenaden :)
Må gott!!
Nathalie & Lego
Ligger under min säng. Ska strax ge henne mat :)
Ligger brevid sängen och kollar på mig när jag håller på att lägga in bilder på datorn :p haha
Ligger i soffan och sover
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Kikar på grannen…
Må gott!!
Nathalie & Lego
Jagar någon insekt.. nej nu blev hon törstig, så dricker lite.
Lillan sover. Jin väntar på mat.
Flynn sover under sängen, var inte ens medveten om att pappa kommit hem, haha!
-
Jin sover inne, Feng sover nog ute.
Zuki gick precis och la sig i sin säng efter att ha legat under min säng en stund :P
Fidd är hos svärföräldrarna och stojsar antagligen med deras terrier nu. Vi har hundfritt tills i eftermiddag - jag måste medge att det är rätt skönt.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
Zuki försökte leka med Enzo (BC 8år) lite grann sådär, sötbus, men då morrade Tiger (BC 14år) på henne och sa att så får man inte göra.
Nu pratar hon med kisen dock.
Sover i valpställning ala benen rätt ut åt alla möjliga håll
-
Min lilla plutt ligger och sover i soffan.. Med sin kanin..
Just nu, ligger Zuki i soffan och sover!
Athos och Kai brottas. Jin tycker att de ska lägga av. Feng vilar på soffan.
Zuki ändrade precis plats och hoppade upp till mig i sängen istället ;)
De sover. Vi stötte på en lös schäferhane modell större som kom morrande mot mig, Feng och Kaiju på morgonpromenaden. Kändes inte helt hundra men Feng körde bort honom och sedan kom ägaren. Efter det klättrade vi upp på en nyavverkad bergsknalle. Tydligen var det tillräckligt för att de skulle bli trötta. Sen fick Athos och Jin komma ut också, de fick frukosten serverad i skogen i dag. Tog dem drygt en kvart att leta reda på alla bitar. Skönt med lite barmark även om det bara är någon enstaka fläck här och där. Längtar SÅ tills man kan börja lägga vettiga spår…
Tåss vilar på golvet och Ellie försöker bli torr genom att rulla runt i soffan. Har precis varit ute på promenad och det är så grymt lerigt ute att hundarna måste duscha efter varje runda…
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
Zuki ligger på mattan med huvudet under vardagsrumsbordet och halvsover.
#62 Haha, så söt!
Zuki hoppade precis upp i sängen och la sig brevid mig.