Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 571 ggr
Jetaime
0

Helgen 13-15 maj.

Då var det fredag och helgen är här igen!

Några särskilda planer i helgen? :)

Jetaime
0

Jag tror faktiskt inte att vi har något särskilt planerat denna helgen iallafall.. Vad jag kan komma på. Idag kör vi tvättdag och sen ska jag till läkaren. 

Kör kanske ut till klubben i helgen och tränar lite kontaktfält. Har fått lite bakslag på A:et, där hon gärna får för sig att hoppa kontaktfältet, eftersom jag släppt lite på hennes 2på2av på tävling senaste tiden då hon löst det så fint.. MEN. Nej.. Så bra kunde det såklart inte vara 🤪Så blir nöta,nöta,nöta inför Halmstad nästa helg!

Lite lydnadsträning ska vi nog också kunna få in, lite finslip på ett par moment.

LinDajSon
0

Montera hundgården i morgon, sedan ska jag gå som observatör på MH söndag förmiddag. Söndag kväll är det sökkurs för Kai igen.

[Neoverona]
0

Nox fyller 4 år idag, så ska fira honom. Ska in till Göteborg till en djuraffär, för att köpa mat men han ska självklart få välja både godis och leksak som han vill ha. Blir nog lite träning dagen till ära. Lördag och söndag blir det simträning som vanligt, antagligen träning också.

Jetaime
0

Lite tävlingsabstinens efter att ha haft två veckors tävlingsuppehåll! (blir ännu en vecka till nästa tävling!) Och dessutom när man läser om aussiesarna fina resultat på sask's fb-sida! 😃

Har inte hänt så mycket här hemma i helgen. Haft en ganska dålig helg. Men varit på lite utflykt med Lillan idag i butiker och hälsat på mina föräldrar..