Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 691 ggr
Jetaime
0

Sommar-planer 2016!

Vad har ni för planer i sommar?
Kanske har ni redan gjort något trevligt? :)

Jetaime
0

Själv har jag inte så mycket planer, som det ser ut just nu. Inte gjort något särskilt heller.. Blir väl jobb som vanligt (jobbar bara 25% för tillfället) och en del tävlingar.. Försöka ha en fungerande vardag osv. Sen får vi se vad som händer.

Fisherling
0

Jag har anmält mig och Tinja till två rallytävlingar och en rallykurs! Förhoppningsvis kommer jag också med i en sökgrupp som jag fått kontaktinfo till. Sen är det plugg och sommar för hela slanten.

Jetaime
0

#2 Lycka till på tävlingarna! Är det snart eller lite längre fram?
Och kul med sökgrupp :)

Fisherling
0

#3 27:e Augusti och 28:e September, så det är ett tag kvar! Vi skulle ha tävlat den 14:e, men Tinja kände för att åka till veterinären istället..

Och ja, fick tag på dem genom en vän till Tinjas uppfödare som föder upp Boxer och Rottweiler! Så kul! Ska kontakta dem snarast

LinDajSon
0

Har gått från nästan lagom med planer till en miljard miljon planer. Eeeeeeeeee….

Turast
0

söka jobb… jobbaaaa..

och åka ut på minisemester med killen och hundarna i skåpbilen :D

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

CayKantos
0

Möta uppfödare, flytta och söka jobb :D

Då ska jag möta min efterlängtade vän som bor så himla långt bort på onsdag!😃

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Fialialej
0

Jag har anmält oss till 6 starter i avancerad rally. Får se hur det går…. Har även anmält oss till fyra agilitytävlingar i närheten. Himla spännande… Bara för skoj skull och ren chansning hur det går. :) I övrigt är planerna att få rutin i träningen, klara avancerad rally. besöka uppfödare, träffa intressanta hundar.. Satsa på att hitta hund nr 2 att ta hem asap, eller valpplaner för våren 2017.

"På natten är alla katter svarta"

TrasselTroll
0

Jag har skrivit ner våra planer för året i bloggen. Så får vi se om vi faktiskt gör allt som är planerat… 😃